Ipad trager na update iOS 7.02 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een update iOS 7.02 op mijn ipad gezet, maar nu is hij heel traag geworden. Het internet bijvoorbeeld, een nieuwe pagina open duurt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad trager na update iOS 7.02
Ik heb een update iOS 7.02 op mijn ipad gezet, maar nu is hij heel traag geworden.
Het internet bijvoorbeeld, een nieuwe pagina open duurt heel lang dan is hij alleen maar aan het rond draaien zeg maar. En er gebeurde soms niks. Ik wou dat ik deze update er niet op had gezet. Wie o wie kan mij helpen dit probleem op te lossen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
1) Synchroniseer de iPad met iTunes 11.1.1, er wordt dan ook een backup gemaakt.
2) Herstel de iPad met iTunes; 3) Na het herstel vraagt iTunes of er een backup moet teruggezet worden. Kies deze optie. |
|
|||
|
|||
Ik ben niet zo heel bijdehand met computer en tablets
Dus hoe doe ik dat in Jip en Janneke taal😁 |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Edit: never mind
|
|||
|
|||
Ondertussen is er weer een nieuwe update 7.0.3 Succes!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
En als je nu alleen een ipad hebt? ... Ik merk ook dat Safari soms niks meer doet, wat je ook doet. Helemaal uit en aanzetten wil dan een tijd helpen. Van alle apps kun je updates krijgen, behalve Safari...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ah, weer wat geleerd.
|
|
||||
|
||||
Maar blijfhet wel raar vinden...
|
|
|||
|
|||
Om welke websites gaat het ? Mijn ervaring is heel anders.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 update naar iOS lukt niet | tekhead | iPad algemeen | 16 | 14-09-12 22:30 |
iPad update niet naar IOS 5.1 | tiger014 | iPad algemeen | 23 | 28-04-12 15:08 |
Iphone 4 trager na update 4.2.1: apps schokkerig | lions90 | iPhone Apps | 1 | 16-01-11 22:55 |
Trager na update | schuurar | iPhone algemeen | 1 | 18-08-08 15:32 |
|
|