iPad update niet naar IOS 5.1 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een vraagje. Als ik mijn iPad 2 wil updaten naar IOS 5.1 geeft hij aan, This device is not eligable for this ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad update niet naar IOS 5.1
Hallo,
Ik heb een vraagje. Als ik mijn iPad 2 wil updaten naar IOS 5.1 geeft hij aan, This device is not eligable for this request. Wat moet ik nu doen? Kan dat te maken hebben dat ik op mijn macpro nog geen Lion heb geïnstalleerd? Alvast bedankt Gr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb ik gedaan, ik heb 10.6.1 van iTunes
Ik gebruik OSX 10.6.8 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee, Krijg het niet aan de gang, en ik heb er niet meegerommeld....
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 april 2012 om 20:28 ---------- De juiste mededeling is " This device isn't eligible for the requested build" |
|
|||
|
|||
Open een terminal en geeft het volgende commando in:
Code:
cat /etc/hosts |
|
|||
|
|||
als ik de iPad aanhang en in het iTunes venster wil updaten naar nieuwe software. Dus bij "werk bij" maar als ik op "herstel" klik geeft hij dezelfde melding.
Voorheen deed hij het gewoon goed ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 april 2012 om 20:35 ---------- sorry , slecht gelezen. Ik moet nu gaan werken, ik kijk hier vannacht naar als ik thuis komt. Maar alvast bedankt ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 april 2012 om 20:37 ---------- Last login: Fri Apr 27 20:46:49 on console Macintosh-3:~ jorisminten$ cat /etc/hosts ## # Host Database # # localhost is used to configure the loopback interface # when the system is booting. Do not change this entry. ## 127.0.0.1 localhost 255.255.255.255 broadcasthost ::1 localhost fe80::1%lo0 localhost 74.208.10.249 gs.apple.com #127.0.0.1 gs.apple.com Macintosh-3:~ jorisminten$ |
|
||||
|
||||
Zet voor de eerste regel met gs.apple.com ook maar eens een hekje...
|
|||
|
|||
Citaat:
Doe wat XIII schrijft in een terminal met: Code:
sudo nano /etc/hosts |
|
|||
|
|||
Zie ook hier: http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...d-build-3.html
|
|
|||
|
|||
@XIII
Nu we het toch hebben over OS X en /etc/hosts Ik heb vastgesteld dat sinds OS X 10.7.3 Lion het hosts bestand volledig geïgnoreerd wordt door OS X onder bepaalde omstandigheden die te maken hebben met IPv4 en IPv6. Dit fenomeen kan dus problemen opleveren voor gebruikers die willen herstellen met SHSH-blobs. Ik was zinnens om daar een artikeltje over te schrijven met instructies hoe men dat kan oplossen. Maar ik weet niet goed waar. |
|
||||
|
||||
Misschien een nieuwe entry in onze Wiki?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hallo XIII,
Ik kan niet voor die zin gaan staan waar de gs.... staat. Ik kan dus geen hekje ervoor zetten. Hoe moet ik dat juist doen |
|
||||
|
||||
Raar. Hoe heb je het geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier een citaat uit die link: Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zoals Timosha zegt open ik Terminal en typ dan cat/... gedaan
Daar zeg jij op dat ik voor die gs... een hekje moet zetten.... ik ga er vanuit dat je hier bedoelt?74.208.10.249 gs.apple.com #127.0.0.1 gs.apple.com Macintosh-3:~ jorisminten$maar vanaf hier kan ik niet met e pijltjes of muis naar boven voor die 74.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik lees toch wel aandachtig maar als ik het pasw moet ingeven kan ik niet typen
Macintosh-3:~ jorisminten$ sudo nano /etc/hosts Password:en hier kan ik niet typen |
|
|||
|
|||
Daar kan je wel typen, je ziet alleen niet wat je schrijft. Dus, geef het paswoord in en toets dan de entertoets.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 bellen lukt niet na update naar IOS 5.1 | maurader | iPhone algemeen | 1 | 15-03-12 01:51 |
iPad vindt de nieuwe iOS-update niet. | adriaantjes | iPad algemeen | 6 | 11-03-12 17:09 |
itunes wil ipad niet updaten naar ios 4.3 | henrid | iTunes | 5 | 15-05-11 13:19 |
iPhone 4 doet het niet meer na update naar iOS 4.1 beta 2 | edgarf28 | iPhone algemeen | 0 | 30-07-10 12:08 |
|
|