Oplaad probleem discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben werkelijk super tevreden met mijn iPad 3 of new iPad, hoe je het ook wil noemen..! Nu heb ik alleen 1 probleem... Mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oplaad probleem
Ik ben werkelijk super tevreden met mijn iPad 3 of new iPad, hoe je het ook wil noemen..! Nu heb ik alleen 1 probleem...
Mijn iPad laad niet op.. Als ik de stekker in het stopcontact en in mijn iPad steek is de reactie van de iPad verschillend, de ene keer doet hij niks, volgende keer zegt de iPad "opladen uit" en de derde keer laad hij wel op, al komt de laatste maar weinig voor... Ik baal er echt enorm van maar ik denk dat er maar 1 mogelijkheid is en dat is terug sturen naar de dixons.... Hebben nog meer mensen last van dit probleem? Groeten bramdf |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb ook last van dit probleem.
vandaag nieuwe ipad binnen gekregen, na een middagje spelen wilde ik hem opladen. hij geeft geen enkele reactie.. ook meerdere malen gereset, maar niets lijkt te helpen. morgen maar eens terug naar MM. |
|
|||
|
|||
De verbinding met de kabel (stekker) is goed. Soms zit er vuil in, maar dat verwacht je niet bij een nieuwe iPad. Of is het een stukje piepschuim, of ander verpakkingsmateriaal ?
|
|
|||
|
|||
Bij mij was het geen vuiltje of iets dergelijks, ik ben meerdere malen met eens kwastje en doekje door de aansluiting geweest zonder resultaat.
Bij de dixons snapte ze er niks van, en ook toen ik later Apple belde hadden ze er nog nooit van gehoord. Via Apple heb ik direct een nieuwe iPad toegestuurd gekregen. Ik hoop dat ook jij snel een nieuwe in handen hebt! Grtz bramdf Edit: als ik bij mij in de aansluiting keek dan zag ik 2 witte plekjes, vergeleken met de ipad 3 van dixons en mijn iphone 4 zag dit er erg appart uit, waarschijnlijk veroorzaakte dit het probleem... Jammer genoeg, je verwacht zo'n soort probleem niet bij geweldig product als dit, en waar je een aantal behoorlijke pingels voor betaald. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Belangrijkste hierbij is denk ik hoe het wordt opgelost, en dat is naar mijn idee zeer adequaat gebeurd. |
|
|||
|
|||
Citaat:
maar jij had de ipad bij Dixons gekocht, maar je kreeg via Apple een nieuwe? |
|
|||
|
|||
Ja dat klopt, ik ben direct terug gegaan naar dixons, daar wilde ze hem terug sturen naar Apple, ze hadden er geen meer op voorraad om mij direct een nieuwe mee te geven. Toen we mijn gegevens zijn gaan invullen kwam de medewerker er achter dat de iPad 3 nog niet in zijn reparatie systeem stond.
Daarom heb ik thuis er voorgekozen om Apple te bellen om te kijken of hun een oplossing hadden. Ze zeiden direct dat ik een nieuwe kreeg. DHL heeft mijn oude opgehaald en een aantal dagen later kreeg ik een nieuwe terug. |
|
|||
|
|||
Nou ik blij,
Vandaag langs MM, ze hadden er maarliefst nog 28 op voorraad, Dus meteen nieuwe meegekregen, deze is wel helemaal goed! Bedankt voor de reacties! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad oplaad probleem | Burn89 | iPad algemeen | 1 | 23-12-10 11:30 |
Oplaad geluid | Reiko | Jailbreak apps en thema's | 4 | 14-10-10 16:39 |
iphone 4 oplaad procedure | GTFO | iPhone algemeen | 2 | 05-10-10 16:39 |
Oplaad probleem | wouterol | iPhone algemeen | 5 | 28-08-09 01:33 |
Oplaad probleem | Makstra Jr. | iPhone algemeen | 8 | 24-08-09 22:06 |
|
|