Geluid ipad2 valt weg discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het forum al doorzocht, maar ik kan geen passend antwoordt vinden. Het geluid van mijn iPad valt steeds weg, beter gezegd ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid ipad2 valt weg
Ik heb het forum al doorzocht, maar ik kan geen passend antwoordt vinden.
Het geluid van mijn iPad valt steeds weg, beter gezegd ik heb nauwelijks geluid. Ik heb mij iPad al gerest, maar dit mocht niet helpen. De knoppen aan de zijkant werken niet. De muteknop daar integen wel. Als ik mijn muziek afspeel zie ik ook het geluidsbalkje niet staan. Als ik mijn iPad uit de hoes, hier zit de iPad ingedrukt, dan komt het geluid af en toe terug. Iemand enige idee??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Weet je hoe je het geluid kunt regelen + wat de instelingen van de verschillende knoppen is (via instellingen) ?
|
|
|||
|
|||
Ja, dat denk ik wel. Maar waar denk jij dan aan ??
|
|
|||
|
|||
Kapotte of rotte schakelaar.
|
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag een aantal apps verwijderd die ik onlangs heb geïnstalleerd. Tot mijn verbazing werkt het geluid weer goed.
Kan het probleem liggen aan een app?? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
het geluid valt steeds weg | boardfreak | iPhone algemeen | 8 | 02-09-14 21:38 |
Geluid valt weg tijdens bellen | ena01 | iPhone algemeen | 11 | 17-11-11 14:32 |
Geluid (mic) valt soms weg | dutchylex | iPhone algemeen | 4 | 03-07-11 23:09 |
Geluid bij sommige APPS valt soms weg | janbeul | iPhone Apps | 5 | 03-04-11 12:52 |
Aan de lader valt het geluid weg? | difrosti | iPhone algemeen | 3 | 11-11-09 22:49 |
|
|