Oplaad geluid discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanavond heb ik nogmaals probleemloos mijn 3GS uit de gevangenis gehaald maar ik heb niet al mijn cydia app's en tweaks terug. Er bestaat een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oplaad geluid
Vanavond heb ik nogmaals probleemloos mijn 3GS uit de gevangenis gehaald maar ik heb niet al mijn cydia app's en tweaks terug.
Er bestaat een tweak die het geluid uitschakeld dat je hoort als je je iPhone aan de stekker hangt. Kent iemand de naam hiervan want ik vind het een vervelend geluid! Thx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik ken alleen de volgende methode:
Ga naar: /System/Library/Audio/UISounds/beep-beep.caf (met bijvoorbeeld iFunBox) Verwijder dit bestand en respring je iPhone. (misschien handig om een kopie te bewaren) |
|
|||
|
|||
cool wist ik niet, waar die stond...
Is er trouwens ergens een goede site waar je geluidjes van kunt downloade voor sms en dit enzo...? Bedoel geen ringtones.... |
|
||||
|
||||
Je bent opzoek naar Silent Charge Classic in Cydia, verkrijgbaar via de Modmyi repo.
|
|||
|
|||
voordat je de kabel aansluit links op de iphone het schakelaartje naar beneden doen?
als die erin zit weer terug zetten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
iPad oplaad probleem | Burn89 | iPad algemeen | 1 | 23-12-10 11:30 |
iphone 4 oplaad procedure | GTFO | iPhone algemeen | 2 | 05-10-10 16:39 |
Oplaad probleem | wouterol | iPhone algemeen | 5 | 28-08-09 01:33 |
Oplaad probleem | Makstra Jr. | iPhone algemeen | 8 | 24-08-09 22:06 |
|
|