iPad update niet naar IOS 5.1 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gedaan en dan sprngt het naar beneden en komt er dit GNU nano 2.0.6 File: etc/hosts [ New File ] ^G Get Help ^O WriteOut ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gedaan en dan sprngt het naar beneden en komt er dit
GNU nano 2.0.6 File: etc/hosts [ New File ] ^G Get Help ^O WriteOut ^R Read File ^Y Prev Page ^K Cut Text ^C Cur Pos ^X Exit ^J Justify ^W Where Is ^V Next Page ^U UnCut Text^T To Spell |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nu post #18 weer heel aandachtig lezen, vanaf onderstaande regel:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het zal aan mij liggen maar ik zie die gs.apple niet staan.
Ik krijg het beeld zoals ik juist het gekopieerd. Ik snap er de ballen nog van. sorry |
|
|||
|
|||
Je bent, God weet waar, een nieuw hosts bestand aan het aanmaken.
Ik doe nog een laatste poging, geef in een terminal de onderstaande commando's in: Code:
cd /etc sudo nano hosts |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 bellen lukt niet na update naar IOS 5.1 | maurader | iPhone algemeen | 1 | 15-03-12 01:51 |
iPad vindt de nieuwe iOS-update niet. | adriaantjes | iPad algemeen | 6 | 11-03-12 17:09 |
itunes wil ipad niet updaten naar ios 4.3 | henrid | iTunes | 5 | 15-05-11 13:19 |
iPhone 4 doet het niet meer na update naar iOS 4.1 beta 2 | edgarf28 | iPhone algemeen | 0 | 30-07-10 12:08 |
|
|