//

gedeeld Apple account

gedeeld Apple account discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Sinds jaar en dag hebben mijn vriendin en ik een Iphone. Destijds heb ik een apple-id aangemaakt en daar zijn we BEIDE op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-04-24, 18:56
jesperpomp jesperpomp is offline
• iOS 17.4.1
• iPadOS 17.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Locatie: Buggenum
Berichten: 2
Standaard gedeeld Apple account

Beste allemaal,

Sinds jaar en dag hebben mijn vriendin en ik een Iphone. Destijds heb ik een apple-id aangemaakt en daar zijn we BEIDE op ingelogd. Dit heeft nooit voor problemen gezorgd echter sinds een paar updates is er iets bijzonders en ik daar ben ik al naar diverse apple stores geweest in de hoop dat ze me konden helpen, helaas zonder resultaat.

Zoals gezegd zijn we beide op het zelfde account ingelogd en sinds kort zien we ELKAARS bel historie. Als ik op het telefoontje klik zie ik dus van haar wie zij gebeld heeft en andersom. Niks vervelends, maaaaarrr veel nummers hebben we dubbel en die zie ik dan ook rood (gemist) dus dat is erg irritant. We krijgen overgens géén melding van gemiste oproepen van de ander maar bij een drukke bel dag is dit wel verwarrend.

Ter info:
In I-cloud heb ik het volgende uitstaan:
Telefoon & contacten dus daar zit het probleem niet.

Wat kan het nog zijn?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wachtwoorden gedeeld via Airdrop JerOeen iCloud 0 02-11-19 14:28
Apple software update,bestanden die door deze updates worden gedeeld Albert84 iPhone algemeen 2 28-01-17 20:06
gedeeld apple id wijzigen rvds61 iPhone algemeen 0 28-12-15 20:11
credit Itunes van oude Apple Account naar nieuw Apple account ferrywalter iPhone algemeen 1 17-07-13 18:18
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone Araucaria iPhone algemeen 1 25-03-11 08:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:20.