App bestanden iPhone 15 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn splinternieuwe iPhone 15 heeft het volgende probleem: de app ‘bestanden’ functioneert niet. Het is niet mogelijk bestanden in de cloud te zien of te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App bestanden iPhone 15
Mijn splinternieuwe iPhone 15 heeft het volgende probleem: de app ‘bestanden’ functioneert niet. Het is niet mogelijk bestanden in de cloud te zien of te openen. Ook niet via de apps Pages en Numbers. Foto’s geeft geen problemen.
Ook een tweetal bestanden van mobilityware start niet op. Ik heb de bestanden overgezet vanaf mijn Se 2020 via de ‘wolk’-methode. Hier had ik hetzelfde probleem, de app ‘bestanden’ doet het niet. Misschien had ik eerst dit moeten oplossen. Ik heb de iPhone ontkoppeld van de cloud en opnieuw gekoppeld. Echter heeft dit geen resultaat opgeleverd. Een harde reset help even, maar na een paar keer geeft de app het weer op. Mijn ’oude’ iPhone 6S plus heeft van dit alles geen last en functioneert zoal het hoort. Ik vind dit zeer teleurstellend, ik hoop dat het kan worden opgelost. Groet, Hans |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
iphone app bestanden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone en .ics bestanden | ptje | iPhone algemeen | 12 | 22-04-15 11:59 |
Gesynchroniseerde bestanden iphone | baukec | iPhone algemeen | 2 | 10-06-13 23:21 |
.png bestanden uit .app bestanden openen? | InternetRebel | iPhone Apps | 6 | 07-10-08 04:49 |
hoe zet je bestanden op je iphone | josduiven | Archief | 1 | 26-01-08 17:59 |
|
|