Ipod Touch 5 - FW 9.3.5. de Schermtijd icoon ontbreekt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een een Apple Ipod 5 touch die ik ga gebruiken als mp3 speler. Ik heb inmiddels via itunes muziek op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipod Touch 5 A1421 - FW 9.3.5. de Schermtijd icoon ontbreekt
Ik heb sinds kort een een Apple Ipod 5 touch die ik ga gebruiken als mp3 speler.
Ik heb inmiddels via itunes muziek op de ipod kunnen zetten. Het de volgende vraag op het instellingsscherm ontbreekt de Schermtijd icoon, ik het al twee maal een fabrieksreset gedaan, maar onder niet storen zou deze icoon moeten staan, echter bij mij is dit niet het geval. Ik wilde bepaalde apps deleten, maar dat gaat alleen als je via het schermtijd bepaalde zaken aan of uit zet. Heb al zitten zoeken op het internet, maar kon nog nergens een topic vinden. Ik weet dat dit een oud apparaat is, maar deze ipod is nog in zeer goede conditie, dus vandaar deze vraag. Vast bedankt voor feedback / tips. Groet, Martin. Laatst gewijzigd door polypenko; 28-04-24 om 15:21. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipod icoon kwijt | huisvrouwtje | iPhone algemeen | 4 | 14-06-11 20:56 |
Een raar teken naast batterij icoon Ipod touch IOS4.1 | sponic2 | Archief | 3 | 22-11-10 20:17 |
|
|