Opnemen telefoongesprek met Dictafoon niet (meer mogelijk) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Ik lees overal zo ook op de iCulture website dat je kan opnemen met de dictafoon app die standaard op je iphone staat. Maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Opnemen telefoongesprek met Dictafoon niet (meer mogelijk)
Goedemorgen,
Ik lees overal zo ook op de iCulture website dat je kan opnemen met de dictafoon app die standaard op je iphone staat. Maar dit is niet (meer) het geval tenminste bij mij niet of ik doe wat verkeerd. ik heb meerdere mogelijkheden getest, maar zodra het gesprek gestart wordt dan stop de dictafoon automatisch. Verdere andere applicaties zijn allemaal betaald (met vaak redelijk duur maand abbo.) alvast bedankt ik hoor graag wat ik verkeerd doe of het idd klopt met wat ik constateer. Mvg Andre |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Opname via dictafoon wil niet meer afspelen | Mooren8 | Muziek, foto & video | 0 | 21-05-17 18:37 |
Hoe lang kan je opnemen met Dictafoon? | MCNO | iPhone Apps | 1 | 08-02-17 23:48 |
gratis apps niet meer mogelijk?creditkaart ingeven niet meer mogelijk? | Elfje76 | iPhone Apps | 0 | 02-11-11 23:14 |
Telefoongesprek opnemen | Tuttel | iPhone algemeen | 0 | 30-08-10 12:57 |
Telefoongesprek opnemen terwijl je belt | dvdweele | Archief | 3 | 12-11-09 21:45 |
|
|