Geen verbinding 3G, mailapplicatie werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Sinds een herstel via iTunes (2.0.2 staat erop) treden er twee problemen op met m'n iPhone 3G 16 GB. Als eerste heb ik wél ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen verbinding 3G, mailapplicatie werkt niet
Hoi,
Sinds een herstel via iTunes (2.0.2 staat erop) treden er twee problemen op met m'n iPhone 3G 16 GB. Als eerste heb ik wél een 3G-verbinding (de topictitel is een beetje misleidend), maar deze doet niets meer. Zowel Safari als andere programma's die de verbinding gebruiken geven aan dat er geen verbinding met internet kan worden gemaakt. Het icoontje bovenin is gewoon blauw, 3G staat aan, netwerk staat op T-Mobile (3G). Verder staan er (geïmporteerd van pc) zes mailaccount in de iPhone. Wanneer ik de mailapplicatie open, zie ik het lege scherm (net alsof er geen accounts zijn), waarna het springboard weer tevoorschijn komt. Het knopje om een account toe te voegen reageert in de korte tijd dat het scherm zichtbaar is niet. Wanneer ik via Instellingen probeer de mailaccounts te verwijderen komt het springboard wederom tevoorschijn en blijft het mailaccount gewoon staan. "Herstellen" via iTunes en het rebooten van het ding helpen helaas niet. Wat kan dit zijn? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je hebt waarschijnlijk een rechten probleem met je email. Het makkelijkste is bosspreffs installeren en via de optie more kiezen voor fix user dir permissions.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Wonderbaarlijk. Het ding net gejailbreakt, BossPrefs erop gekregen en inderdaad met de genoemde optie de hele santekraam weer werkend gekregen. BossPrefs is alleen via dat Cydia te krijgen toch? M.a.w. moet gejailbreakt?
|
|
||||
|
||||
bosspreffs is voorlopig alleen via cydia te installeren en daarvoor heb je idd een jailbreak nodig
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen verbinding meer mogelijk (afkoelen Wi-Fi werkt 10 sec.) | sportingboy | Wi-Fi | 1 | 13-05-11 00:12 |
3G werkt niet, wel logo, geen verbinding | Drinkyoghurt | Odido (T-Mobile) | 35 | 08-02-11 20:11 |
3G verbinding werkt niet goed | Megiddo | iPhone algemeen | 1 | 27-04-10 16:57 |
3G verbinding werkt niet!! | Menno84 | Odido (T-Mobile) | 1 | 16-04-09 18:29 |
3G verbinding werkt niet meer | shiver23 | iPhone algemeen | 8 | 28-12-08 22:06 |
|
|