gedeelde I cloud foto's en opslag discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb mijn accountopslag gedeeld met mijn gezin (gezinsverbruik). Dit werkt goed en is duidelijk voor iedereen. Hiermee hebben we ook een gedeelde I ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gedeelde I cloud foto's en opslag
hallo,
ik heb mijn accountopslag gedeeld met mijn gezin (gezinsverbruik). Dit werkt goed en is duidelijk voor iedereen. Hiermee hebben we ook een gedeelde I Cloud foto bibliotheek. ik heb een fotobibliotheek die mooi opgedeeld is in mappen. Wanneer mijn gezin synchroniseert dan komen wel alle foto's in hun bibliotheek maar de mappenstructuur wordt niet mee overgenomen. Daardoor hebben ze duizenden foto's door elkaar in 1 map. Is er een mogelijkheid of een andere manier om dit probleem op te lossen? Alvast bedankt Johan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
i-cloud opslag vol | msteijn | iPhone algemeen | 1 | 11-08-23 20:44 |
Mac OS X: Opslag probleem Macbook air NAS,Cloud,G-drive,I-cloud, dropbox | binnisch | Desktop-applicaties | 2 | 20-10-17 17:26 |
Foto's nemen veel opslag in en geen foto's via icloud | Frankw71 | iPhone algemeen | 1 | 17-12-14 16:46 |
|
|