//

Iphone SE verbindt niet met WIFI na aanzetten

Iphone SE verbindt niet met WIFI na aanzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allen, Iedereen op de zaak gebruikt een Iphone SE. Zet ik deze echter, na volledig uitgezet te hebben, aan, dan maakt deze pas verbinding ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-10-24, 09:38
Sander1982 Sander1982 is offline
• iOS 18.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 2
Standaard Iphone SE verbindt niet met Wi-Fi na aanzetten

Dag allen,

Iedereen op de zaak gebruikt een Iphone SE.
Zet ik deze echter, na volledig uitgezet te hebben, aan, dan maakt deze pas verbinding met het zakelijke Wi-Fi of een ander Wi-Fi netwerk zodra ik mijn toegangscode heb ingevoerd.
Bij anderen is dit niet het geval.

Wel is hij verbonden met 5G.

Op zich geen probleem zou je denken maar;
Naast mijn normale functie ben ik ook een BHV'er en EHBO'er. Samen met alle andere BHV'ers en EHBO'ers op de zaak cq in het gehele bedrijfspand maken wij gebruik van de app "Safeguard".
Via deze app kan iedere BHV'er en EHBO'er zien wie er aanwezig is in het pand.
Tevens kan iedere gebruiker ook een alarmsignaal/ bericht verzenden naar alle andere gebruikers.

Maar ben jij niet verbonden met het zakelijke Wi-Fi netwerk, dan ben je niet zichtbaar en weten anderen niet dat jij wel aanwezig bent.

Ben ik dus vergeten om, na het aanzetten van mijn telefoon, mijn pincode in te voeren om al mijn apps etc te zien, dan heb ik geen verbinding met een Wi-Fi netwerk. Dan ontvang ik dus geen bericht als er bv iemand in de ruimte naast mij is flauwgevallen oid.

Iemand enig idee waarom mij Iphone SE niet direct contact maakt met Wi-Fi na het aanzetten van mijn telefoon.
Andere collega's hebben dit probleem niet en ikzelf, privé, ook niet (Iphone 15)

Alvast bedankt

Toelichting
- Wegens de vele telefoonberichten die ik buiten mijn werktijd zou kunnen ontvangen zet ik mijn telefoon na iedere werkdag volledig uit.
- Uiteraard iedere werkdag ook weer aan.
- Batterij percentage maakt niets uit.
- Low power mode staat uit.
- Voorzien van laatste software (IOS 18.0.1)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
aanzetten, verbindingsprobleem, Wi-Fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone verbindt niet met beste Wi-Fi verbinding J05B iPhone algemeen 3 21-12-12 10:19
kan Wi-Fi op mijn iphone 4 niet aanzetten tvtje iPhone algemeen 11 04-12-12 13:05
iPhone verbindt niet meer met Apple Wi-Fi paulinhoc Wi-Fi 3 24-09-11 23:04
Kan Wi-Fi niet aanzetten -dp- Wi-Fi 31 18-11-09 20:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:51.