Actief gesprek eenmalig doorverbinden? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forum-leden, Kun je op een iPhone een actief gesprek eenmalig doorverbinden naar een andere mobiele telefoon? Ik bedoel niet de doorschakel-optie bij de Instellingen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Actief gesprek eenmalig doorverbinden?
Beste forum-leden,
Kun je op een iPhone een actief gesprek eenmalig doorverbinden naar een andere mobiele telefoon? Ik bedoel niet de doorschakel-optie bij de Instellingen om alle gesprekken "standaard" door te schakelen naar een andere telefoon, maar één actief gesprek. Heb op internet gezocht maar kan hier niets over vinden, er wordt steeds verwezen naar de "standaard" doorschakel-optie voor alle gesprekken. Ik heb een iPhone-15, maar geldt ook voor de 12, 13 en 14. iOS-versie is 18.0.1 Meile Buikema |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
doorverbinden, eenmalig, gesprek |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Doorverbinden bij geen gehoor | JanSr | iPhone algemeen | 0 | 22-10-17 11:14 |
Doorverbinden van de iPhone | lingenj | iPhone algemeen | 8 | 15-08-17 14:55 |
Mogelijkheid tot doorverbinden op 3GS? | aksiram | iPhone algemeen | 8 | 14-07-10 00:09 |
doorverbinden naar buitenlands nummer ?! | Frits | iPhone algemeen | 2 | 16-02-09 19:26 |
|
|