Telefoongesprek opnemen ios18.1 Nederlands discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) iPhone 16 IOS 18.1 (gisteren geupdate) Nederlands Ik heb de opname- indicator op het beeldscherm maar dit doet nog niks als ik het icoon aantik. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telefoongesprek opnemen ios18.1 Nederlands
iPhone 16 IOS 18.1 (gisteren geupdate) Nederlands
Ik heb de opname- indicator op het beeldscherm maar dit doet nog niks als ik het icoon aantik. Ook vind ik nog geen instellingen - telefoon - (gesprek opnemen?) Is het nog te vroeg of wat is het probleem? 31/10/2024 De opname-indicator (icon) is nu ook niet meer te zien tijdens bellen (na heropstarten) Laatst gewijzigd door Werner1963; 31-10-24 om 21:04. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voor opnemen en transcriptie van dat telefoongesprek heb je Apple Intelligence (AI) nodig.
Die komt eerst in tweede helft 2025 naar de EU en dan is nog de vraag of het dan voor de Nederlandse taal werkt. Samengevat: het duurt nog een tijdje. |
|
|||
|
|||
Wat moeten we toch veel en soms lang wacht in het leven
Ik las ook ergens dat je een Amerikaans account aanmaakt en het toestel in het Engels zet dat het ook zou werken .... Bedankt voor de info |
|
|||
|
|||
Zolang je al je telefoon gesprek in het Amerikaans Engels voeren, dan lukt het.
|
|
|||
|
|||
I don't have any problem with that
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Zie https://www.iculture.nl/nieuws/ios-1...ekken-opnemen/
|
|||
|
|||
Voor de transcriptie heb je in ieder geval Apple Intelligence nodig.
En aangezien Apple geen halve oplossingen doet.......... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31-10-24 om 21:00 ---------- Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=dV_m...0jJvQAukN-w7aA |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IOS18 | marjan3006 | iPhone algemeen | 0 | 09-10-24 17:03 |
Opnemen telefoongesprek met Dictafoon niet (meer mogelijk) | andre-nl | iPhone algemeen | 0 | 23-05-24 09:14 |
Telefoongesprek opnemen | Tuttel | iPhone algemeen | 0 | 30-08-10 12:57 |
Telefoongesprek opnemen terwijl je belt | dvdweele | Archief | 3 | 12-11-09 21:45 |
|
|