Helemaal vastgelopen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Even de situatie: iPhone 3G, nieuwste software, internet via 3G. Ik zat op eBuddy en wilde inloggen op Yahoo.com. Ondertussen luisterde ik ook naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Helemaal vastgelopen?
Hoi,
Even de situatie: iPhone 3G, nieuwste software, internet via 3G. Ik zat op eBuddy en wilde inloggen op Yahoo.com. Ondertussen luisterde ik ook naar muziek. Ik vul mijn email en wachtwoord in op Yahoo, enn de muziek begint al een beetje te stotteren. Na een tijdje is de iPhone helemaal vastgelopen, en de muziek blijft zich ook steeds 2 sec. herhalen. Uitzetten kan niet, terug naar de home kan niet, aansluiten op de PC geeft ook geen resultaat. iPhone wordt niet herkend. Iemand een idee wat ik kan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
dag Teun, ik zit met het zelfde probleem, ik heb met T-mobile gebeld en ben uiteindelijk door hen naar de T-mobileshop verwezen. Daar ga ik morgenvroeg naartoe.
groetjes Captain Krimson
|
||||
|
||||
Probeer eens een harde reset.
Harde Reset: home button + sleep/awake button samen ingedrukt houden tot je iPhone uitvalt, daarna je iPhone weer aanzetten.
|
|||
|
|||
Het is ondertussen al opgelost: Batterij is opgegaan, en nu start deze weer gewoon op
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
help, iphone helemaal vastgelopen | Marte | iPhone algemeen | 0 | 05-12-10 01:04 |
vastgelopen | MCMRTN | iPhone algemeen | 5 | 06-08-10 14:03 |
iPhone 1e gen.: Iphone Vastgelopen | pcsw | Unlock | 54 | 03-07-09 11:21 |
vastgelopen in herstelmodus | rodyt | Archief | 0 | 20-05-08 02:35 |
1.1.4. vastgelopen | crazyman | Archief | 7 | 19-03-08 21:34 |
|
|