//

Iets aangesloten maar niks aangesloten

Iets aangesloten maar niks aangesloten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort geeft hij bij mij de melding dat er iets is aangesloten wat niet compitabel is en geeft hij de optie om naar vliegtuig ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-08-08, 23:57
rbproject rbproject is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 20
Standaard Iets aangesloten maar niks aangesloten

Sinds kort geeft hij bij mij de melding dat er iets is aangesloten wat niet compitabel is en geeft hij de optie om naar vliegtuig modus over te schakelen.

De iPhone werkt verder gewoon goed, alleen de melding is gewoon irritant. Het kan zijn dat er een klein beetje water de dockconnector is ingelopen maar dit weet ik niet zeker. Er viel een glas om wat lekte op mijn broek, er zou via de bovenkant van mijn broekzak wat druppels water in gelopen kunnen zijn.

De melding komt op en verdwijnt trouwens ook weer naar een aantal seconde. Het zal vast wel een hardware probleem zijn, maar hoe groot is de kans dat dit aan het moederbord ligt? Een nieuwe dock connector is nog wel betaalbaar, een nieuw moederbord wordt een heel ander verhaal.

Iemand hier een suggesties voor een oplossing? Anders misschien een software aanpassing om de melding weg te halen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-08-08, 03:21
Lorsk8's schermafbeelding
Lorsk8 Lorsk8 is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 160
Standaard

Volgens mij was de oplossing hier om de dock connector schoon te maken, gebruik de zoekfuncitie zou ik zeggen er is hier namelijk al een topic over
  #3  
Oud 27-08-08, 13:07
rbproject rbproject is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lorsk8 Bekijk bericht
Volgens mij was de oplossing hier om de dock connector schoon te maken, gebruik de zoekfuncitie zou ik zeggen er is hier namelijk al een topic over
En dat is ook het eerste wat ik gedaan had
  #4  
Oud 03-09-08, 22:43
Jonas Jonas is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: rotterdam
Berichten: 29
Standaard

Ik heb het nu ook, al een oplossing gevonden?
  #5  
Oud 04-09-08, 22:05
rbproject rbproject is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 20
Standaard

Geen oplossing, maar het lijkt op sommige dagen minder te zijn
  #6  
Oud 11-09-08, 15:07
xziller xziller is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 63
Standaard

ik heb het zelfde problem. heb hem al geupdate naar 2.02 maar is nog niks veranderd. hij geeft het nu wel alleen weer als ik hem van de lock af haalt dus van de slidelock. eerst gaf die hem continue weer om de zoveel seconden. wel even schoon gemaakt maar merk nog geen verschil.

is dit niet een garantie kwestie?? maarja mijne komt uit amerika dus volgens mij maak je nog weinig kans ook of niet????
  #7  
Oud 11-09-08, 18:29
jacobdeboer33 jacobdeboer33 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Urk
Berichten: 86
Standaard

Al eens gehoord van contactspray??? Dit wil vaak helpen in deze gevallen. Ook kan je proberen om eens zo'n spuitbus met lucht te pakken te krijgen. Check voor de zekerheid nog even of er echt niets tussen zit (papiertje ?) Suc6

Mvg Jacob
  #8  
Oud 12-09-08, 12:37
rbproject rbproject is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 20
Standaard

Bij mij is het probleem opgelost. Na verwoede pogingen met papiertjes, stokjes en andere kleine dingetjes om de connector schoon proberen te maken, had ik de hoop al een beetje opgegeven dat het aan de connector lag. Het probleem bleef zich voorhouden.

Omdat je toch niet echt heel goed in de connector kan met iets. Heb ik als laatste poging de puurste alcohol genomen die er te verkrijgen is. Daarna mijn docking station genomen, zonder iets eraan, en mijn iPhone uitgezet uiteraard. Heb wat van dat alcohol op de connector van het docking station gesmeerd, vooral erin want dat gedeelte van de connector van de iPhone schuift daarin. IPhone erop wat heen en weer, op en neer. IPhone ging wel spontaan aan omdat de alcohol toch even wat sluiting maakt met wat pinnetjes. Maar daarna was het probleem volledig verholpen!

Hoop dat het hiermee voor meer mensen verholpen is!

Alcohol is overigens verkrijgbaar bij de drogisterijen, de puurste is geloof ik 96%

Laatst gewijzigd door rbproject; 12-09-08 om 12:41.
  #9  
Oud 17-09-08, 22:41
Jonas Jonas is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: rotterdam
Berichten: 29
Standaard

ik dacht de oplossing te hebben door /System/Library/LaunchDaemons/com.apple.iapd.plist te verwijderen.De popup is
lees: iPhone keeps lighting up; displays message: "This accessory does not...Airplane Mode" - Mac Forums

maar ook dit werkt niet, misschien weet iemand waar deze boodschap verborgen zit?

Laatst gewijzigd door Jonas; 17-09-08 om 23:14.
  #10  
Oud 04-11-08, 19:55
Beaux's schermafbeelding
Beaux Beaux is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Leiden
Berichten: 122
Standaard

Mijn usb aansluiting van mijn iphone is waarschijnlijk in contact gekomen met "water":S
Ik zag gisteravond dat er wat groen spul op de connector zat, waarschijnlijk corrosie....
Nu krijg ik telkens het bericht van vliegtuigmodes.

Ik heb vanmiddag pcc besteld bij KOK in leiden dit spul moet waterschade kunnen oplossen en het bord schoonmaken.
Ik ben benieuwd anders ga ik alcohol proberen.

Overigens vond en vind ik de iphone/ipod aansluiting aan de onderkant een zwak punt van apple. Er komt zoveel vuil in. Ze moeten er een kappie voormaken of naar een andere aansluiting gaan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Iphone4 via aux aangesloten maar nu ? Rodima Muziek, foto & video 2 12-09-10 12:29
melding accesoire aangesloten peter18091965 iPhone accessoires en onderdelen 0 30-06-09 19:17
Geen trillen wanneer aangesloten Chris03 Jailbreak apps en thema's 6 18-12-08 08:01
Onzichtbare accesoire aangesloten -> oplaadproblemen hugo3004 iPhone accessoires en onderdelen 6 25-11-08 22:47
er is een iphone aangesloten maar deze kan niet worden geidentificeerd blondie213 iPhone algemeen 5 07-02-08 00:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:47.