Touch ID werkt niet op nieuwe iPhone SE discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Achtergrond Heb een refurbished iPhone SE 2022 aangeschaft bij Refurbed ter vervanging van mijn oude iPhone SE 2016. Gekocht met de volgende aanschafeisen: - staat: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Touch ID werkt niet op nieuwe iPhone SE
Achtergrond
Heb een refurbished iPhone SE 2022 aangeschaft bij Refurbed ter vervanging van mijn oude iPhone SE 2016. Gekocht met de volgende aanschafeisen: - staat: UITSTEKEND - batterij: NIEUW Heeft een maand gewerkt, alles prima. Daarna verschenen er hele, fijne horizontale en verticale strepen. Gereclameerd, 'reserve-kopie' gemaakt, teruggestuurd en binnen een week retour: beeld hersteld. 'So far, so good.' Heb 'reserve-kopie' opnieuw teruggezet op de iPhone SE 2022. Alles leek in orde... nou... toch niet! Probleem Touch ID instellen werkt niet! Er zijn GEEN andere vingerafdrukken geregistreerd, dus ik moet een nieuwe instellen, maar dit gaat dus niet. Als ik tik op "Voeg een vingerafdruk toe" en een vinger op de 'Thuisknop' plaats, dan worden een paar(!) rode lijntjes zichtbaar, maar daar blijft het dan ook bij. De software blijft staan/hangen op "Plaats je vinger". Heeft dit te maken met een hardware fout of is er iets anders aan de hand? Bij voorbaat dank voor jullie reactie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 8 touch werkt gedeeltelijk niet meer | i3arman | iPhone algemeen | 6 | 22-09-17 23:30 |
Iphone 5c touch werkt deels niet | rubinjo13 | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 18-09-16 16:27 |
Touch screen werkt niet meer na nieuwe erop te hebben gezet | nielsbrooimans | iPhone algemeen | 1 | 21-06-10 18:05 |
|
|