Wel of niet gejailbreakte 3G en waarom?.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zolang jij OpenSSH (wat je in Cydia kan downloaden) niet installeerd,kan niemand jou gegevens achterhalen of in jou iPhone komen. Mocht je OpenSSH wel willen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Zolang jij OpenSSH (wat je in Cydia kan downloaden) niet installeerd,kan niemand jou gegevens achterhalen of in jou iPhone komen.
Mocht je OpenSSH wel willen gebruiken om zo via winSCP je Iphone te kunnen pimpen,dan kun je dmv bv Putty je root-wachtwoord veranderen,dus dat zou ik dan wel doen,mocht je OpenSSH gaan installeren. Voor de rest hoef jij je helemaal geen zorgen te maken over bepaalde risico's. Mocht je iphone ooit eens vastlopen o.i.d. dan kun je heel eenvoudig naar de orginele Firmware herstellen via i-Tunes,zodat je iphone weer orgineel is.. Laatst gewijzigd door Econz; 28-02-10 om 12:41. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
oke bedankt
dan nog iets dr zijn nogal wat programmas om te jailbreaken maar welke kan ik het best gebruiken? |
|
||||
|
||||
In jouw geval. Als je nog steeds 3.1.2 hebt, blackra1n. Dat is gewoon 1 klik en hij is gejailbreaked.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
waarom ipod touch 3g wel multitasking en wallpaper? | Guest-20191103144301 | Ringtones en Wallpapers | 2 | 02-10-10 20:08 |
Waarom laat mijn iPhone veel platenhoesjes niet zien die er in iTunes wel zijn? | tergil | Archief | 1 | 19-02-09 19:45 |
Bij een gejailbreakte iphone kan je dan niet firmware opgraden of wel? | orli | Archief | 5 | 17-04-08 00:15 |
Waarom 1.1.3 toch ? Kan wel janken !!! | isyan68 | Archief | 23 | 12-02-08 08:20 |
|
|