Ben jij ook tevreden? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een italiaanse iphone 3g met vodafone, ik ben meer dantevreden tis echt een super ding! go apple...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb een italiaanse iphone 3g met vodafone, ik ben meer dantevreden tis echt een super ding! go apple
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
GO APPLE, indeed! Heb ook de Italiaanse versie. Gekocht in Sicilie, Palermo.
Echt raar, die Italianen, niet eens engelse teksten te vinden in de beschrijving van boekjes etc. niet dat ik het nodig heb, maar blijft eigenaardig
|
|||
|
|||
Super tevreden met mijn iphone 3g, en was al super happy met mijn iphone 2g..
Kan niet meer zonder dat ding!! |
|
|||
|
|||
Ik snap al lang niet meer hoe ik ooit zonder iPhone heb kunnen leven.....
Zeer tevreden dus. (ok,T-Mobile blijft de minste provider van Nederland,ik zou liever gewoon terug gaan naar KPN,dan had ik wel overal dekking) |
|
||||
|
||||
Ben wel tevreden, alleen mis ik nog wat features:
- Copy/paste - 802.11n Wi-Fi support - Video opnemen met camera |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit is, vreemd genoeg, het enige Apple produkt zonder 'n'. |
|
||||
|
||||
Ja dat viel me ook al op. Ik ben juist helemaal over op "n" en ga niet alleen voor een iPhone terug naar "b/g" support.
|
|
|||
|
|||
Ik ben tevreden hoor. Hier een officiele T-Mobile iPhone, heb nog nooit hoeven restoren, geen apple-logo's-of-death, etc. Bereik is soms wat minder, en ik zou echt heeeeeeeel graag snel een navigatiepakket a la TomTom zien, maar ik ben gewoon blij met m'n iPhone!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe ben jij op dit forum terechtgekomen? | Bordyl | Chat en geruchten | 33 | 02-08-09 21:40 |
Ben jij de eerste met een 3G die zich hier meldt? | Fresh | Chat en geruchten | 98 | 31-07-08 03:47 |
Hoe blij ben jij met je iPhone? | stereopanda | iPhone algemeen | 120 | 04-07-08 11:36 |
heb jij ook veel sources op je installer ? en ben je het ZAT om als eenGEK te wachte? | GeeSee | iPhone algemeen | 4 | 02-04-08 16:47 |
|
|