Telefoonboek stuk? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo beste iphonevrienden. Nadat ik vanavond mijn iphone even uitzette, en hem weer aan had gezet.. kom ik niet meer in mijn adressenboek, kan nergens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telefoonboek stuk?
Hallo beste iphonevrienden.
Nadat ik vanavond mijn iphone even uitzette, en hem weer aan had gezet.. kom ik niet meer in mijn adressenboek, kan nergens meer op drukken.. Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Even een harde rest proberen. De power - en home knop tegelijk indrukken totdat de iPhone uit gaat. Daarna op de normale manier opstarten.
|
|||
|
|||
Geprobeert, dit werkt niet
|
|
|||
|
|||
dan denk ik dat je moet restoren.
|
|
|||
|
|||
Kan je me misschien uitleggen hoe ik dat zou moeten doen, ik heb al topics afgegaan, maar ik snap er niks van..
vorige keer toen ik van 1.1.4 naar 2.0.1 ging had ik ook een heeel gezeur.. al me contacten kwijt |
|
|||
|
|||
hier is een handleiding:
iClarified - iPhone - How to Unlock/Jailbreak Your 2.0.x 2G iPhone (Windows) [WinPwn 2.5] en ga dan voordat je restored je contacten syncroniseren met outloock |
|
|||
|
|||
Het is niet de 3G heh? is dat erg?
|
|
|||
|
|||
dit is een handleiding voor de eerste generatie iPhone en voor windows
|
|
|||
|
|||
oke dankjewel, ik ga het even proberen..
alleen snap ik dat met outlook niet? |
|
|||
|
|||
oke, je sluit je iphone aan op je computer en start iTunes op.
dan laat je iTunes je contacten met outloock syncroniseren. als je klaar bent met restoren dan 'zeg' je tegen iTunes dat ie je contacten (in outloock) moet syncroniseren met je iphone. snap je??? |
|
|||
|
|||
Oke, hartstikke bedankt.!
ik ben nu bezig met alles.. |
|
|||
|
|||
oke, als je iets niet snapt hoor ik het wel
|
|
|||
|
|||
Ik ben nu bij 23, dan zegt die 9 keer connected in dfumode en dan doet hij niks? of duurt dat lang.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hi telefoonboek synchroniseren | RayS | KPN | 8 | 28-01-11 20:36 |
Telefoonboek | Hjalmarr | iPhone algemeen | 3 | 22-01-10 18:41 |
Telefoonboek editor | Gido | Desktop-applicaties | 1 | 14-02-09 13:20 |
Telefoonboek.nl - Webapplicatie | Telefoonboek | iPhone Apps | 8 | 16-07-08 16:55 |
telefoonboek | rutgergevers | iPhone algemeen | 3 | 14-05-08 21:28 |
|
|