Internet zonder Wi-Fi? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen, Is het mogelijk om met de IPhone op het internet te gaan zonder WIFI. Ik heb zo'n simkaart met gratis internetten voor 10 euro ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Internet zonder Wi-Fi?
Mensen,
Is het mogelijk om met de IPhone op het internet te gaan zonder Wi-Fi. Ik heb zo'n simkaart met gratis internetten voor 10 euro per maand. Maar als ik nu bijvoorbeeld in de bus wil checken, dan geeft hij weer dat hij geen EDGE heeft gevonden, nu heb ik Wi-Fi en alles uitgeschakeld, maar bij dat EDGE staan allemaal gegevens ( die wel standaard zijn denk ik? ) Maar mijn vraag is, kan ik dus op het internet zonder EDGE en Wi-Fi met een simkaart waarmee ik gratis i-net/bundel heb zeg maar. Het zal dan wel op tel snelheid worden denk ik zo? Of is het helemaal niet mogelijk? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
er zijn maar 2 mogelijkheden voor internet wi-fi en EDGE, anders zou dus niet kunnen, maar als jij een internet abbo hebt dan lijkt me dat je dat internet hebt via EDGE,
welke provider heb jij? |
|
|||
|
|||
In Nederland is er geen provider met EDGE, maar allemaal werken ze met GPRS (waarop EDGE een uitbreiding is). Je kunt bij de EDGE-instellingen dus gewoon de GRPS-instellingen van je telecomoperator (T-Mobile, KPN?) zetten, zie in de FAQ van iPhoneclub.nl.
|
|
|||
|
|||
Oke bedankt, heb Vodafone.
Ik ga even kijken bij de FAQ. Daar had ik nog niet gekeken idd |
|
|||
|
|||
super! gelukt.. niet mega snel maar hij doet het in ieder geval!
heeeeeeeel erg bedankt |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Haha.. ok je hebt gelijk,
maarja ben er wel super blij mee. zit elke dag dik een uur in de trein voor mijn werk. dus is wel super handy! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ik dacht dat bij kpn niet al te duur was, ik had geen abonnement en had er ongeveer 1.3 mb gebruikt en kreeg een rekening van 13 euro, het was dus 1 euro voor 100kb,
je kunt dus vaak een abonnement pakken die zijn vaak 10 euro per maand als veel gebruikt |
|
||||
|
||||
Ik heb tmobile internet, gaat ook erg traag. duurt ongeveer 30 seconden als de site is geladen. :S
|
|
|||
|
|||
Ook ik kan wel janken..
Via lowcall (debiteldochter) mijn gprs geinstalleerd en op vakantie in Nederland wat zitten spelen met internet en ophalen van mails. Aangezien geen Wi-Fi netwerk ter beschikking stond,ging dit dus via gprs. Gevolgen ...... € 115,00 voor 1 week spelen met gprs. Ik heb hem inmiddels via Bossprefs maar gauw weer uitgezet.
|
|||
|
|||
Lowcall gprs instellingen
Citaat:
Deze instellingen staan op de website: Handmatig instellen IP-adres: 212.041.157.225 Poortnummer: 8080 of 9201 APN: internet.debitel.nl Username: username Wachtwoord: password SMTP server: smtp.telfortmail.nl Authenticatie: Niet nodig Bij mij werkt dit dus niet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G Internet zonder abonnement? | Tunix | Overige providers Nederland | 5 | 09-12-10 10:13 |
Cydia zonder internet | freekydude | Archief | 3 | 10-12-09 19:04 |
Internet zonder Wi-fi | FrisoP | Archief | 3 | 10-11-09 20:02 |
internet zonder internet abbonoment | thio95 | Wi-Fi | 6 | 07-10-09 20:09 |
Installeren zonder Wi-Fi/internet via pc | geforce86 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 15-05-09 16:42 |
|
|