3G Internet zonder abonnement? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone i.c.m. een sim only abonnement. Bij dit abonnement zit geen internet in begrepen. Nu zat ik vanmiddag in de auto, en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G Internet zonder abonnement?
Ik heb mijn iPhone i.c.m. een sim only abonnement. Bij dit abonnement zit geen internet in begrepen. Nu zat ik vanmiddag in de auto, en kon ik tot mijn verbazing gewoon op internet. Betaal je hier dan per minuut voor o.i.d. ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vaak betaal je hier vaste kosten per MB voor. Die kosten willen nogal verschillen per provider.
|
|
|||
|
|||
-uyiyrfof7yloffffff
Laatst gewijzigd door ingatamliani; 04-01-11 om 20:23. Reden: weg |
|
||||
|
||||
Citaat:
Whatsapp zelf kost geen geld nee. Wanneer je beltegoed op is kan je geen verbinding meer maken met het mobiele netwerk omdat dit geld kost, dit kan natuurlijk wel wanneer je weer wel beltegoed hebt zodat je d.m.v. het netwerk de berichten binnen kan halen. |
|
|||
|
|||
uyfkkkkkkktgp;sehznbvu;xhdcmnbm
Laatst gewijzigd door ingatamliani; 04-01-11 om 20:24. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobistar verzekering zonder abonnement? | MrBramme | Orange | 0 | 24-01-11 21:29 |
Internet only abonnement? | Simlock | Odido (T-Mobile) | 4 | 21-10-10 00:01 |
Bumpers bestellen zonder actief abonnement? | Williamszn | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 23-09-10 00:06 |
BEN-abonnement en geen internet zonder Wi-Fi | Sjonny | Overige providers Nederland | 12 | 08-01-10 12:30 |
iPhone zonder 3g-abonnement | Joeryyyyy | Koopinformatie Nederland | 3 | 25-06-09 17:41 |
|
|