iphone buggy wekker discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb nu enkelle weken een iphone 3g. ik ben ook een persoon met een probleem met wakker worden en mun nest uitkomen, daarom had ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone buggy wekker
ik heb nu enkelle weken een iphone 3g.
ik ben ook een persoon met een probleem met wakker worden en mun nest uitkomen, daarom had ik vanochtend 7 wekkers gezet op mijn iphone. twee uur nadat ik op moest kwam me moeder me eens wakker maken. en toen ginge alle wekkers in een keer achter mekaar af. nouwjoa hoe dit komt vraag ik me af ik luister wel altijd muziek met oordopjes in van de iphone als ik ga slapen. maar ik vertrouw tochwel op de wekker van iphone en vind t jammer dat juist dat apperaat mij nou teleurstelt. als iemand tips of weet waar t probleem licht ozu dat fijn zijn. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zet standaard 2 wekkers, en heb er nog nooit problemen mee gehad.
Je hebt de oordopjes dus nog in de telefoon zitten als de wekker afgaat? En de iPhone speelt dan ook nog muziek af? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wekker functie, wanneer iPhone uit is? | Dropkick | iPhone algemeen | 8 | 25-10-12 15:50 |
Wekker gebruiken terwijl iPhone uitstaat | iMarvin. | Jailbreak apps en thema's | 24 | 21-05-11 15:21 |
iPhone Wekker App | chappoian | iPhone Apps | 4 | 29-11-10 13:43 |
Iphone audio/wekker/dock | polmke | iPhone accessoires en onderdelen | 20 | 05-04-10 21:30 |
|
|