Onbekend symbool discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds gisteren een onbekend symbool bovenin het scherm staan links naast het batterij symbool het ziet eruit als een balkje met deze tekens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Onbekend symbool
Ik heb sinds gisteren een onbekend symbool bovenin het scherm staan links naast het batterij symbool het ziet eruit als een balkje met deze tekens erin +.. alleen de puntjes staan dan iets hoger.
weet iemand wat dit is???? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
maak eens een screenshot (home + sleep) en plaats die eens, dit zegt me niets namelijk
|
|
|||
|
|||
Ik ben nu op mijn werk ,dus dat lukt me nu helaas niet.
|
|
||||
|
||||
je hebt 3G, dus kun je toch een screenshot maken, en naar jezelf mailen zodat je die via een pc kunt uploaden?
Maar goed, dan moet het even wachten |
|
|||
|
|||
Ik probeer het in de pauze.
|
|
||||
|
||||
Ga naar settings en phone. Daar zie je de optie TTY. Zet die maar weer uit en je icoontje is weg.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Hallo ArB, Ik kan TTY icoontje niet vinden.
|
|
|||
|
|||
Hierbij het screenshot ,het symbool staat rechts bovenaan naast batterij
Zo nu verdwijnt het weer als ik in Boss Prefs Numeric Battery aan en uit zet Wie weet het ???? |
|
||||
|
||||
Het TTY icoontje ziet er zo uit (links naast de batterij en Blutooth), een telefoon met twee rijen puntjes eronder.
Icoon van jou heb ik ook nog nooit gezien. Misschien meegekomen met een app die je geïnstalleerd hebt de laatste tijd?
|
||||
|
||||
Dat is NES volgens mij
|
|||
|
|||
Hallo Destiny, Je hebt inderdaad gelijk; het is NES.
Toen ik NES opstarte kwam het icoon weer in beeld. Alleen als ik NES dus afsluit dan blijkt het in beeld staan.... Edit: Na een Respring is het wel weg Laatst gewijzigd door movieboy; 06-09-08 om 22:14. |
|
||||
|
||||
Gelukkig
|
|
||||
|
||||
Eventjes een 'update'
Is er ergens een pagina waar je alle symbolen / foutmeldingen kunt terugvinden van de iPhone? ik heb soms een uitroepingsteken naast de batterij staan ... als ik dan een reboot uitvoer is het voor lange tijd weer verdwenen ... Zou handig zijn ergens een database te vinden waar alle foutmelding-symbolen van de iPhone staan en hun betekenis
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je je Lockinfo thema uitzet in Winterboard kan je de notificaties zien en waar vandaan. Onder Instelingen-->Lockinfo-->Plugins-->Notifications kan je het icoontje of de plugin uitschakelen. |
|
|||
|
|||
ook een voor mij vreemd symbool in de staus balk
Ook ik zie een voor mij vreemd symbool Rechts boven in de stausbalk naast de % aanduiding.
Het is een hangslotje met daaromheen een circelvormige pijl, naar mijn idee ben ik die nooit eerder tegen gekomen. Wel recent ge-update naar os 4.0.1 Iemand die dit kan thuisbrengen? Ben er inmiddels achter, is het screenlock voor kantelen van het scherm. Laatst gewijzigd door vuurlibel; 05-08-10 om 23:17. |
|
|||
|
|||
En ik heb af en toe een vierkantje met de letter N in de rechter onderhoek van dat vierkantje. En dat staat net voor de battery percentage.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
edit: ben er al achter, dubbel op de home knop en dan uitschakelen. Laatst gewijzigd door Moudie; 21-09-10 om 21:48. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
rare symbool | edasimsek | iPhone algemeen | 3 | 15-12-11 17:16 |
TomTom: Onbekend symbool onderin kaart | Wilbie | iPhone Navigatie | 1 | 21-12-10 12:02 |
Raar symbool | Cogy | Jailbreak apps en thema's | 0 | 16-08-10 11:29 |
Sms symbool | Noppie81 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 25-01-10 12:05 |
weTool US symbool | deur12 | Archief | 2 | 22-02-08 21:26 |
|
|