Gprs/edge discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) GPRS/EDGE van tmfmobile wil graag op internet kunne via gprs help plz...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gprs/edge
GPRS/EDGE van tmfmobile wil graag op internet kunne via gprs help plz
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
T-Mobile of TMF Mobile? (die laatste ken ik overigens niet). De andere informatie is hier te vinden: http://www.iphoneclub.nl/iphone-faq/...ge-umts-hsdpa/
|
|
|||
|
|||
tis voor belgie eh
|
|
||||
|
||||
TMFMobile is van Proximus en je moet dus als APN internet.proximus.be invullen. Username en password leeglaten.
|
|
|||
|
|||
oke bedankt werkt
|
|
|||
|
|||
Ik probeer dit ook en het werkt bij mij niet. Heeft iemand een oplossing?
|
|
||||
|
||||
Heb je gprs bij Promimus wel geactiveerd?
|
|
|||
|
|||
Ik heb net PROXIMUS gebeld en ja het was geaktiveerd. Toch kan ik niet surfen. Ik krijg een boodschap op mijn iPhone dat EDGE niet geaktiveerd is. Blijkbaar gebruikt hij GPRS niet. Ik heb in Setings>Edge het volgende ingevuld onder apn: inernet.proximus.be en username en password beide leeg.
|
|
||||
|
||||
Kan het zijn dat Edge is uitgezet door een van je utitlities zoals bijvoorbeeld Netservices of BossPrefs?
|
|
||||
|
||||
ik ben bij mobistar, en heb ook al eens de instellingen ingevuld, maar geen edge of gprs verbinding te verkijgen.
Moet ik aan mobistar vragen om dit te activeren ofzo, en kost dit iets( die activatie : abonnement extra ofzo ?)
|
|||
|
|||
edge is een abbonementsdienst van... zie provider voor meer info
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gprs/edge | Kwiq | Odido (T-Mobile) | 3 | 30-11-09 11:17 |
GPRS EDGE en 3G | seaart | iPhone algemeen | 10 | 09-10-08 21:16 |
Fring via EDGE/GPRS | Bomans | Jailbreak apps en thema's | 3 | 07-08-08 21:34 |
GPRS/EDGE Proximus | apoZ | Proximus | 2 | 19-03-08 08:06 |
GPRS/EDGE | Emiin' | Archief | 10 | 10-02-08 22:00 |
|
|