Sim verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn simkaart wil verwijderen bij mijn iPhone 3G lukt dit niet. Met de Sim Removal tool probeer ik de Sim Tray omhoog te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sim verwijderen
Als ik mijn simkaart wil verwijderen bij mijn iPhone 3G lukt dit niet. Met de Sim Removal tool probeer ik de Sim Tray omhoog te krijgen maar dit lukt in zijn geheel niet. Kan ik deze sim tray op een andere manier omhoog krijgen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En pas even je profiel aan want nu heb je een 1e generatie meet 114 in je profiel staan.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sim-kaart verwijderen, wat gebeurt er met alles? | Rickiuz | iPhone algemeen | 3 | 19-01-11 18:25 |
iPhone: iPhone 3g AT&T simlock verwijderen zonder originele sim. | MikeNL | Jailbreak | 3 | 28-07-10 08:44 |
Filmrol verwijderen SMS historie verwijderen | alvin_silvrants | Muziek, foto & video | 7 | 27-09-09 10:56 |
iPhone 3G: Unlock sim voor vodafone besteld bij rebel-sim.nl | iPhone3G-er | Unlock | 7 | 16-06-09 21:58 |
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? | iken | Archief | 2 | 04-03-09 22:46 |
|
|