internet veel te sloom? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal. ik heb kpn eindeloos wat nu eindelijk werkt..maar het probleem is ik kan geen youtube filmpjes kijken.. en het internet is veel te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
internet veel te sloom?
hallo allemaal. ik heb kpn eindeloos wat nu eindelijk werkt..maar het probleem is ik kan geen youtube filmpjes kijken.. en het internet is veel te sloom.. hoe kan je dat sneller maaken.. alvast bedankt passie
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
je kan alleen maar youtube filmpjes kijken als je 3G of Wi-Fi verbinding hebt en anders niet.
Ik zie nu pas dat je een first gen iPhone hebt sorry Laatst gewijzigd door iScorpio; 08-09-08 om 00:46. Reden: samenvoegen |
|
|||
|
|||
hallo,
sinds 16-04-10 heb ik internet op me iPhone... Maar het is ontiegelijk sloom! echt waar.. en als ik met de youtube app filmpjes wil kijken.. duurt het eerst kei lang voordat die alles geladen heeft (mijn favorieten) en als ik gewoon zoek.. vind die niks.. en als ik een filmpje uit favorieten aan tik krijg ik dit "Je hebt een mobiel data of wi-fi netwerk nodig.. terwijl ik gewoon een i-150 abbo heb wie kan mijn helpen? |
|
|||
|
|||
hallo
zit met een zelfde probleem ,heb al een tijdje geen 3g verbinding meer al van alles geprobeerd tijdje op vliegtuig modus gezet moest helpen volgens t-mobile netwerk geconfigureerd helpt ook niet ligt het nu aan mijn iphone of ligt het aan t-mobile en wat kan ik er eventueel nog aan doen word er schijtziek van haha alvast bedankt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SBSettings sloom? | iMafia75 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 18-03-11 09:23 |
iPhone 3G: Na unlock iphone 3g sloom | BulletOfBlaze | Unlock | 6 | 30-11-10 18:15 |
Heel veel apps, veel starten niet meer op | trevisnl | Archief | 4 | 22-05-09 21:39 |
Updaten gaat sloom | bekok | Jailbreak apps en thema's | 9 | 05-08-08 12:47 |
|
|