Fotomap weg in SSH op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo beste mensen, een tijdje geleden is mijn filmrol verdwenen in deze computer, ik heb het op een andere computer gedaan en daar zei de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fotomap weg in SSH op iPhone
Hallo beste mensen,
een tijdje geleden is mijn filmrol verdwenen in deze computer, ik heb het op een andere computer gedaan en daar zei de computer dat er geen (filmrol)foto's op mijn iphone stonden, maar deze staan wel op mijn iphone, ik heb toen software opnieuw geinstalleerd (custom met unlock+jailbreak 3.1.2.) en heb OpenSSH toggle geinstalleerd en WINscp, nu kom ik erachter dat de map /private/var/root/Media helemaal leeg is, ik snap er niks van. Kan iemand mij helpen ? P.S. ik heb al gezocht in het forum... EDIT: Weet iemand hoe je in WINscp je ww kan veranderen, ik heb terminal gevonden maar geen idee wat ik daar moet invoeren... PROBLEEM BTW NOG NIET OPGELOST SECOND EDIT: Map Library is ook leeg, snap er niks van Laatst gewijzigd door superman; 28-04-10 om 21:13. Reden: zonde om nieuw topic te openen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Geen Fotomap in Itunes! | walid_thaibokser | Muziek, foto & video | 14 | 16-08-10 10:05 |
Itunes fotomap is weg ??? | luukdoedens | iTunes | 3 | 11-07-10 16:42 |
Geheime fotomap | S.A.F | iPhone algemeen | 20 | 31-05-08 00:21 |
Foto: Naam fotomap veranderen | Mathias87 | Muziek, foto & video | 2 | 30-03-08 20:51 |
|
|