bel scherm verandert in toetsen van oude telefooncel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu ineens toetsen van een oude telefooncel ipv mijn oude vertrouwde scherm Weet iemand hoe ik dit weer terug kan zetten...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
bel scherm verandert in toetsen van oude telefooncel
Ik heb nu ineens toetsen van een oude telefooncel ipv mijn oude vertrouwde scherm
Weet iemand hoe ik dit weer terug kan zetten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dan heb je waarschijnlijk een Dialer skin geinstalleerd. Retro Dialer heet hij, die jij dus hebt.
Heb je misschien zoiets geinstalleerd in Cydia / Installer / Customize ?
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vreemd telefoonteken met toetsen bovenin scherm na 3.0 | Verhulk | iPhone algemeen | 3 | 11-07-11 01:55 |
iPhone: Probleem: beeld verandert van kleur | netje74 | Jailbreak | 1 | 18-08-10 23:22 |
Bel-minuten bijhouden (onafhankelijk van provider) | hans-wouter | iPhone Apps | 6 | 25-02-09 23:30 |
sms van t-mobile bel-beperking | frankvlieshout | Odido (T-Mobile) | 3 | 08-10-08 22:28 |
Telefooncel toetsenbord | bestbier | iPhone algemeen | 2 | 23-12-07 00:52 |
|
|