Vreemd telefoonteken met toetsen bovenin scherm na 3.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Helemaal rechtsbovenin, links van de (in mijn geval) de klok, bluetooth en batterijstatus staat een: icoon meteen telefoonhoorn met 7 toetsen Collega's met een T-mobile ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vreemd telefoonteken met toetsen bovenin scherm na 3.0
Helemaal rechtsbovenin, links van de (in mijn geval) de klok, bluetooth en batterijstatus staat een:
icoon meteen telefoonhoorn met 7 toetsen Collega's met een T-mobile abonnement hebben dit niet. Ik heb een Belgische iphone met een vodafone (zakelijk) abonnement. Enig idee wat dit icoon betekent? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is inderdaad het teken, maar hoe dit teken in OS 3.0 weg te halen is een raadsel. Op de "ouderwetse manier" zoals in 2.1 is niet meer mogelijk. Zou het iets met het aangepaste ipcc profiel te maken hebben wat ik voor vodafone heb gedownload. En belangrijker, hoe schakel ik het uit?
|
|
|||
|
|||
hoe krijg ik dat raar tekentje van een telefoontje op mijn iphone 3 gs weg
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vreemd icoontje rechts bovenin | timlamm | iPhone algemeen | 2 | 07-12-10 18:02 |
raar telefoonteken in de hoek van home screen | Graf Zum Kotzen | Archief | 2 | 02-05-10 11:50 |
Plots vreemd scherm ipv "ontgrendel" scherm | BfromB | iPhone algemeen | 9 | 23-01-09 00:23 |
bel scherm verandert in toetsen van oude telefooncel | jvp | iPhone algemeen | 1 | 12-09-08 18:09 |
kreet; "SMS Diensten" bovenin mijn scherm, continue.. | SubMan | Archief | 4 | 02-08-08 13:17 |
|
|