Herstel mode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik probeer mijn telefoon te unlocken maar via itune zegt hij dat hij in herstel mode staat wat moet ik hier aan doen het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Herstel mode
Hallo ik probeer mijn telefoon te unlocken maar via itune zegt hij dat hij in herstel mode staat wat moet ik hier aan doen het is een 8gb en werkte op 1.1.4 na iets verkeerd gedaan te hebben in itune doet hij het niet meer.
is een in de states gekochte telefoon maar heeft het altijd goed gedaan. gr Janet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb hier ergens gelezen over een zelfde probleem als ik "de telefoon staat in herstel mode"als ik nieuwe firware wil laden via i'tune geeft hij fout 20 aan zodra het klaar is.
help wie helpt me verder gr janet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen | Boktor2 | iPhone algemeen | 6 | 30-07-10 02:02 |
Herstel vereist. | scynthe | iPhone algemeen | 3 | 03-01-10 12:33 |
iPhone: Herstel vraag | Kiterzone | Jailbreak | 2 | 29-10-09 22:01 |
Herstel/Recovery Mode Hulp Nodig (wil ervoor betalen) | KillaVirus | iPhone algemeen | 6 | 14-07-09 04:43 |
van recovery mode naar normal mode zonder upgrade/restore | phoneI | iPhone algemeen | 2 | 10-08-08 19:36 |
|
|