Contactpersonen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone gerestored, en mijn iTunes volledig gewist en geherinstalleerd. Maar nu ben ik mijn contacten kwijt. Is er een manier om deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contactpersonen
Ik heb mijn iPhone gerestored, en mijn iTunes volledig gewist en geherinstalleerd. Maar nu ben ik mijn contacten kwijt. Is er een manier om deze terug te vinden ergens op mijn pc zodat ik kan synchroniseren met m'n iPhone?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je iTunes (en dus je backup) volledig hebt gewist ben je dus alles kwijt. Ben bang dat je dan van voren af aan moet beginnen.
|
|||
|
|||
Ik heb alleen hiervoor Outlook geinstalleerd en daar al mijn contacten ingezet.
Op die manier heb ik altijd een backup als er iets met de Iphone is. Je zou dit ook in Google Contacts oid kunnen doen (idem voor de kalender). Als je een Mac gebruikt moet je iets Maccerigs doen denk ik, daar heb ik de ballen verstand van |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Er is ook ong een progamma dat heet funambol hiermee kan je ook contacten synchroniseren.
|
|
|||
|
|||
Kijk eens efkes, oplossingen genoeg.
Bedoelde dat "Maccerige" niet lullig hoor, ben zelf gewoon op en top een windows gebruiker en heb niets tegen Maccers |
|
|||
|
|||
kan ik dan mijn nummers van op mijn simkaart kopieren? Zo ja, hoe?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help: Contactpersonen | togooz | iTunes | 1 | 05-07-10 15:12 |
Hoe Live-Contactpersonen naar iPhone-Contactpersonen? | TheJoker | iPhone algemeen | 3 | 22-04-10 16:58 |
Contactpersonen | Blaster | Archief | 1 | 17-11-08 00:14 |
contactpersonen | fre86 | Archief | 1 | 17-04-08 12:03 |
Contactpersonen ! | Emiin' | Archief | 3 | 23-01-08 18:02 |
|
|