meer ruimte voor installer voor 1.1.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) is er iemand die mij kan vertellen hoe ik meer diskspace kan maken voor mijn installer zodat ik bv meer heb dan die 50 mb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
meer ruimte voor installer voor 1.1.1
is er iemand die mij kan vertellen hoe ik meer diskspace kan maken voor mijn installer zodat ik bv meer heb dan die 50 mb ??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Naar mijn weten heeft de iPhone gewoon niet meer geheugen hiervoor. Het lijkt alsof je het geheugen wat gebruikt wordt voor de media (mp3, movies, etc) niet kan gebruiken voor applicaties.
|
|
||||
|
||||
Ja dat kan wel heb ik op modyiphone gelezen er is een manier om je hele ruimte te gebruiken weet alleen niet meer waar dat stond dacht dat er op dit forum ook ergens ites over stond
bedankt voor de reactie |
|
||||
|
||||
http://modmyifone.com/wiki/index.php...edia_Partition hier staat ie!!!
|
|
||||
|
||||
kun je je hele geheugen gebruiken om evt meedere apps te instaleren dus meer dan de standaard 100 mb ...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigon: Ruimte vrijmaken voor Navigon Europ 1.3 | Kruimeltje45 | iPhone Navigatie | 7 | 10-09-10 17:55 |
Ruimte maken voor installeren apps | trimix | iPhone Apps | 0 | 21-11-07 02:40 |
|
|