iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   sms bericht verschijnt op scherm (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/2182-sms-bericht-verschijnt-op-scherm.html)

bluesky_nl 12-09-08 20:40

Met een Jailbreaked iPhone kan je Kate installeren van Rip-Dev. Naast een aantal andere leuke tweaks kan je vwb sms kiezen of ie voorvertoning laat zien, of alleen een signaal geeft. Superhandig!

Empu Besar 06-10-08 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door divingjohan (Bericht 188420)
Je kan hierna gewoon de code uitschakelen, de instellen van de voorvertoning blijft behouden hoe je hem had staan (uit denk ik)

gr.
DJ

Heb die instellingen gevolgd, maar krijg nog steeds een voorvertoning... :confused:

breezertje 14-10-08 19:24

code aan laten, en voorvertoning uitschakelen is een aparte optie bij codeslot

Empu Besar 15-10-08 20:22

Heb alles 10 x gedaan, maar krijg nog steeds die voorvertoning te zien. :-(

chipbroker 16-10-08 08:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Empu Besar (Bericht 206170)
Heb alles 10 x gedaan, maar krijg nog steeds die voorvertoning te zien. :-(

Krijg je de hele tekst te zien of alleen de naam van degene die sms-t want dat is het enige wat je volgens mij kunt veranderen anders heb je PYSL of KATE nodig, daar mee kun je die popup uitschakelen en krijg je alleen een geluidsmelding en een notifcatie op het icoontje

iphonemark 22-10-08 09:17

Ik wou helemaal geen sms voorvertoning. Iblacklist (via Cydia) kan dit! Wel een geluidje maar geen popup. Het programma heeft meer opties zoals een blacklist maken en tijden instellen waarop je niet gebeld kan worden.
Ik heb geregistreerd voor een full version, kost 9 euro.

ashy 08-11-08 03:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MarkBender (Bericht 186833)
settings-> general-> passcode lock-> sms preview. Werkt als je het slide to unlock scherm ziet.. Miss moet je wel een passcode lock erop zetten maar de tijd zet je dan op de maximale inactieve periode.. Hoop voor je dat je dit bedoelt ..! Succes


jah dit is wat ik ook nodig had. thanks!

WouWieJ 13-11-08 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chipbroker (Bericht 206281)
Krijg je de hele tekst te zien of alleen de naam van degene die sms-t want dat is het enige wat je volgens mij kunt veranderen anders heb je PYSL of KATE nodig, daar mee kun je die popup uitschakelen en krijg je alleen een geluidsmelding en een notifcatie op het icoontje

Goede tip!
Kate kon ik zo snel niet vinden :confused: maar PYSL ziet er zeer uitgebreid uit!

daryl 23-12-08 22:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ashy (Bericht 214590)
jah dit is wat ik ook nodig had. thanks!




werkt hier ook niet, net nieuwe iphone 3G aangeschaft

Cherrim 24-12-08 19:36

KATE moet je zeer zeker niet installeren op je iphone. Het enige wat ik daar nog over heb gehoord is klachten over dat de iphone niet meer werkt en zodra je de KATE eraf haalt alles verholpen is. Ik raad je aan om KATE er niet op te zetten en in tussen tijd is de naam KATE ook veranderd (Weet niet in welke nu) Maar tip DON'T INSTALL!!

Sultan 01-01-09 11:00

Weet iemand waarom ik de ene keer gewoon het tekstbericht zie en de andere keer de naam en het woordje tekst erachter?

Ik had eerst het codeslot erop zitten, maar dat heb ik er weer afgegooid en nu krijg ik dus afwisselend de tekst te zien of de naam.

Het liefst zou ik gewoon altijd de naam en het woordje tekst altijd zien.

designer66 08-01-09 14:51

SMS Berichten schermen
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ruben (Bericht 14814)
desnoods stel je 't zo in dat 't pas na 4u in gaat.
hoe vaak komt 't voor dat je 4u lang niet op je telefoon kijkt? behalve dan wanneer je slaapt.

EDIT

never mind.
de passcode lock moet in zijn gegaan voordat ie de smsjes afschermd.
dus je moet immediately kiezen om 't gewenste (en niet gewenste) effect te krijgen.




Bedankt Ruben!

Het werkt inderdaad wat hij zegt!!!!!!

• Codeslot (pinbeveiliging) AAN. Toon deel van sms UIT

• Vraag om code: Na 4 uur.

• Hij schermt ze keurig af!!!!!!! BEDANKT VOOR DE TIP! :)

Ik vond het ook zeer irritant....

sonnyh 08-01-09 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door designer66 (Bericht 241266)
Bedankt Ruben!

Het werkt inderdaad wat hij zegt!!!!!!

• Codeslot (pinbeveiliging) AAN. Toon deel van sms UIT

• Vraag om code: Na 4 uur.

• Hij schermt ze keurig af!!!!!!! BEDANKT VOOR DE TIP! :)

Ik vond het ook zeer irritant....

Wat gaat er gebeuren als je dit allemaal gedaan hebt en vervolgens het codeslot weer uit zet, komt de ontvangen sms dan meteen weer terug?

bennemans 13-01-09 12:33

hallo , ik heb pysl geinstalleerd
kan iemand me zeggen hoe alles moet staan bij de settings
ik heb alles geprobeerd , krijg nog altijd gans het bericht te lezen :(


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:24.