Verbindgsprobleem Ipone 3G na upgrade 2.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb sinds de upgrade heel veel problemen met de verbindingen van mijn iphone. Ik kan eigenlijk geen enkel gesprek meer voeren zonder dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verbindgsprobleem Ipone 3G na upgrade 2.1
Hallo, ik heb sinds de upgrade heel veel problemen met de verbindingen van mijn iphone. Ik kan eigenlijk geen enkel gesprek meer voeren zonder dat de andere kant wegvalt of volledig vervormt en overstaanbaar is. Ik heb al gereset en verschillende malen een herstel gedaan maar dit haalt niets uit.Daar ik hem niet meer kan gebruiken denk ik erover hem terug te brengen naar de winkel, maar wanneer zal ik deze ooit terug hebben? Heeft iemand nog tips?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook problemen met verbinding. Maar dan met m'n internet. Is ook begonnen na de firmware-update.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vocht in Ipone connector gekomen | Beaux | iPhone algemeen | 15 | 29-02-12 00:08 |
Achterkant iPone 4 kapot | Mleuter | iPhone algemeen | 0 | 01-03-11 12:46 |
Goedkoopste iPone abonnement | Dutchskill | Koopinformatie Nederland | 1 | 18-05-10 21:45 |
Muziek op ipone | vivitje | Archief | 2 | 13-07-09 21:26 |
Ipone voor mij! | icam0 | Archief | 1 | 15-02-08 17:10 |
|
|