Muziek op ipone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb een aantal vragen als ik de app van radio 538 open (en dus radio wil luisteren) en mijn iphone dan op slot ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek op ipone
Hoi,
ik heb een aantal vragen als ik de app van radio 538 open (en dus radio wil luisteren) en mijn iphone dan op slot zet dan stopt de radio ermee. Hoe kan dit? Betaal je extra voor het luisteren van radio via apps of internet (heb een iphone abonnement) Kun je ook muziek die je op je computer heb staan op je iphone krijgen (cd's van mezelf of gedownload via legale weg) k hoop dat iemand mij kan helpen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het is héél logisch hé dat je geen muziek meer hoort via je app van radio 538 aangezien je telefoon op standby gaat en alle processen beëindigt. Enkel de ipod-app van Apple blijft dan nog doorgaan!
En antwoord op vraag 2 en 3: Nee en ja Je had trouwens ook veel via de zoekfunctie kunnen vinden! PS: Verander je profiel want je hebt wel een iPhone nu |
|
||||
|
||||
Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vocht in Ipone connector gekomen | Beaux | iPhone algemeen | 15 | 29-02-12 00:08 |
Achterkant iPone 4 kapot | Mleuter | iPhone algemeen | 0 | 01-03-11 12:46 |
Goedkoopste iPone abonnement | Dutchskill | Koopinformatie Nederland | 1 | 18-05-10 21:45 |
Verbindgsprobleem Ipone 3G na upgrade 2.1 | berommen | iPhone algemeen | 1 | 18-09-08 13:54 |
Ipone voor mij! | icam0 | Archief | 1 | 15-02-08 17:10 |
|
|