Firmware 1.1.4 - No Service Problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hulp nodig van iemand die het echt weet wat ik kan/moet doen. ik heb probleem met me me iphone ik heb helemaal geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Firmware 1.1.4 - No Service Problemen
Ik heb hulp nodig van iemand die het echt weet wat ik kan/moet doen.
ik heb probleem met me me iphone ik heb helemaal geen bereik en ik kan niet belen en kan ook niet gebelt worden, hij is wel simlockvrij maar nog steeds doet tie het niet, en vaak zegt die no Service. kan iemand me aub mee helpen Laatst gewijzigd door kastro; 19-09-08 om 19:42. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je wel bereik gehad? Misschien een pincode op je kaart? Zelf heb ik vroeger regelmatig last gehad van het no service probleem. Er werd mij verteld dat ik mijn pincode inactief moest zetten. Dit heeft voor mij perfect geholpen.. Misschien wel een optie om te proberen??
Gr. Kevin |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
of haal je simkaart er eens uit
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
-- Topic verplaatst en titel veranderd --
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Firmware 4.0 Push problemen? | thalee86 | iPhone algemeen | 7 | 14-07-10 17:43 |
Problemen met Pro assist (slechte service) | DriftBitch | Koopinformatie Nederland | 4 | 13-04-10 17:14 |
firmware problemen | dj-ync | Archief | 10 | 04-02-10 20:10 |
Geen service na update 3.1.2 custum firmware jailbreak. | Pdeb1993 | Archief | 1 | 03-01-10 23:07 |
iPhone: Geen service na custom firmware 2.2 | erwinKrol | Jailbreak | 7 | 31-05-09 22:13 |
|
|