3G uitschakelen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, wie kan mij helpen! ik zou graag een snelbutton op de 3G willen voor het aan en uitzetten van de 3G ontvangst omdat toch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G uitschakelen.
Hallo,
wie kan mij helpen! ik zou graag een snelbutton op de 3G willen voor het aan en uitzetten van de 3G ontvangst omdat toch de batterij snel terugloopt als deze aan staat, Ik heb op verschillende forums gelezen dat er wel een een ander is. dus een soort sneltoets kan iemand raad geven! bedankt karta |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Boss Prefs lijkt me goed genoeg. Daarmee kun je 3G uitzetten.
|
|||
|
|||
hoi mario,
waar en hoe vind ik bosprefs bedankt karta oja voor ik het vergeet ik heb een gejailbrackte versie 3G x usa met turbo sim. ik begreep dat de bossprefs in installer moet staan maar die heb ik namelijk net, de firmware is 2.1 ik hoor graag van je gr karta ik bedoel dus dat ik de installer niet heb. en nu. karta Laatst gewijzigd door cypher21; 21-09-08 om 03:38. Reden: geen edit gebruikt! |
|
||||
|
||||
Gebruik voortaan de Edit knop.
Ik haal BossPreffs altijd uit Cydia |
|
||||
|
||||
Idd, bossprefs gewoon uit cydia halen, even zoeken in Cydia
en zoals JWVD al aangaf, zou je voortaan de edit knop willen gebruiken ipv 3 posts vlak achter elkaar posten |
|
|||
|
|||
ok dat zal ik doen!
maar hoe zet ik in de 3G Cydia erin? er staat ge ninstaller op o.i.d. bedankt |
|
||||
|
||||
moet je je iPhone pwne met quickpwn o.i.d
|
|
||||
|
||||
Download QuickPwn. Volg de instructies. (je hebt ook de 2.1 firmware voor iPhone3G nodig)
Selecteer (na de firmware selectie) ook dat-ie (Installer en) Cydia moet installeren, klik op volgende en volg alle stappen. Als alles gelukt is, (zoniet, opnieuw) open je Cydia, klik je op "Search" en type je "BossPrefs". (Zoek!) Dan installeer je bossprefs, sluit je Cydia af en schakel je IN bossprefs je 3G uit. Succes. |
|
||||
|
||||
Let wel op, als je bovenstaande methode dus gebruikt, jailbreak je je iPhone
Maar inderdaad, jailbreaken is wel een aanradertje hoor, en BossPrefs is een superhandige app.
|
|||
|
|||
Bij mij gaat 3G pas echt uit al ik gereboot hebt (dus helemaal uit en daarna weer aan). Ook al zet ik 3g uit met netwerk instellingen of met boss pref. Dit geldt ook voor het aanzetten van 3g. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen.
|
|
|||
|
|||
Maar dat is nog steeds geen sneltoets om 3G uit te zetten,zoals topic starter vroeg.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3g uitschakelen | hrorije | iPhone algemeen | 0 | 18-08-10 15:22 |
Uitschakelen Internet | MacApp | iPhone algemeen | 52 | 17-05-10 15:41 |
Telefoon uitschakelen | greenbeauty | iPhone algemeen | 2 | 06-09-09 11:15 |
dataroaming uitschakelen | loekvh | Internet in buitenland (roaming) | 2 | 26-07-09 21:39 |
T9 uitschakelen | MisterM24 | Archief | 1 | 09-10-08 12:37 |
|
|