Verstuurd vanaf mijn Iphone. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een mail verstuur of een mail replay zet hij onder aan het bericht "Verstuurd vanaf mijn Iphone" ik wil dat er niet op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verstuurd vanaf mijn Iphone.
Als ik een mail verstuur of een mail replay zet hij onder aan het bericht "Verstuurd vanaf mijn Iphone" ik wil dat er niet op hebben staan maar hoe krijg ik dat weg zodat het niet standaard onderaan ieder maail staat die ik verstuur.
Alvast bedankt Jan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
is bij de instellingen simpel te verwijderen
|
|
||||
|
||||
Dat je niet zoekt op internet oke...
Maar dat je niet in je iPhone zoekt... |
|
|||
|
|||
Ik heb er ook al omgezocht...heb ik een bril nodig of...kan iemand vertellen waar je dit kan uitschakelen?
|
|
||||
|
||||
instellingen-mail,contacts,kalender-handtekening.
|
|||
|
|||
Gelukt, thanks
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Teveel straling vanaf mijn Iphone? | Dyna20 | iPhone algemeen | 43 | 03-05-11 19:50 |
Verstuurd vanaf mijn ... | marksmorenburg | Chat en geruchten | 9 | 08-06-10 16:28 |
E-mail lezen verstuurd aan mij vanaf een hotmail account | woei | iPhone algemeen | 1 | 13-10-09 11:35 |
verwijderen "verstuurd vanaf mijn iPhone" | boekeloo | iPhone algemeen | 4 | 16-04-09 14:08 |
geldigheid sms verstuurd vanaf iPhone instellen? | ArnoNijhof | Jailbreak apps en thema's | 3 | 15-06-08 19:10 |
|
|