iPhone 3G stoort met mijn Headset microfoon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag een nieuwe iphone 3G 16 gb wit gekocht. Maar nu zit op teamspeak met andere mensen te praten maar ook een beetje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3G stoort met mijn Headset microfoon
Ik heb vandaag een nieuwe iphone 3G 16 gb wit gekocht. Maar nu zit op teamspeak met andere mensen te praten maar ook een beetje met mijn iPhone te klooien. Nu krijg ik steeds te horen dat ze steeds een storend geluid te horen krijgen als mijn iPhone ook maar een beetje in de buurt komt van mijn headset. Kan iemand mij hier mee helpen. Alvast bedankt
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Headset doet het niet op mijn Iphone 3GS | maritjuh1991 | iPhone algemeen | 3 | 27-01-11 21:22 |
iPhone 3G reageert niet op knopje/microfoon van headset | desonnaville | iPhone algemeen | 3 | 10-01-11 19:36 |
iPhone oordopjes met microfoon | westland | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 19-07-09 20:18 |
Kan alleen nog maar bellen met mijn headset | ILIKE | iPhone algemeen | 5 | 11-07-08 11:22 |
|
|