iPhone oordopjes met microfoon discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo. mij oordopjes doen het bijna niet meer. nu heb wel gezocht op internet alleen ken de nieuw oordopjes vinde. voor de 3g en de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone oordopjes met microfoon
hallo.
mij oordopjes doen het bijna niet meer. nu heb wel gezocht op internet alleen ken de nieuw oordopjes vinde. voor de 3g en de 3gs. maar niet voor de oude iphone. weet iemand een site waar ik ze ken betsellen. bij apple kon ik ook alleen de nieuw oordopjes vinde. hoor wel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaats naar iPhone Accessoires.
|
|
||||
|
||||
Je zoekt te ver weg denk ik. Als je hier op het forum zoekt op 'oordopjes' en je neemt de oudere posts/topics door, kom je o.a. dit tegen. Succes...
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bellen met oordopjes met microfoon = geruis? | GTFO | iPhone algemeen | 1 | 14-10-10 20:08 |
Ringtone via iPhone met oordopjes | harriepopov | Ringtones en Wallpapers | 0 | 31-08-10 18:51 |
iPhone 3G stoort met mijn Headset microfoon | h0tsh0t | iPhone algemeen | 0 | 27-09-08 00:02 |
|
|