//

Problemen met bereik (ontvangen telefoon/sms)

Problemen met bereik (ontvangen telefoon/sms) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de 3G 16GB met FW2.1 en hardwarematig unlocked met de ifoneguide sim. Gebruik hem nu met een Vodafone abbo sim. Hij is niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-09-08, 19:26
scoutcow scoutcow is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 1
Standaard Problemen met bereik (ontvangen telefoon/sms)

Ik heb de 3G 16GB met FW2.1 en hardwarematig unlocked met de ifoneguide sim. Gebruik hem nu met een Vodafone abbo sim. Hij is niet jailbreaked.
Ik heb problemen met het bereik, maar eigenlijk alleen met het ontvangen van berichten/telefoontjes. Ik was vrijdag op een plek waar niet heel goede ontvangst was (sowieso geen 3G) maar ik kon wel gewoon bellen, maar telefoontjes en smsjes ontvangen werkte niet, die kreeg ik pas weer toen ik in een gebied kwam waar betere ontvangst was.
Dit probleem heb ik thuis ook, op sommige plekken in huis ontvangt hij helemaal niks, maar kan ik wel gewoon bellen en smsjes versturen en op andere plekken in huis ontvangt hij wel alles. Het bereik is eigenlijk altijd 2 streepjes of meer, zelfs op de momenten dat ik geen telefoon/sms kan ontvangen.

Waar kan dit aan liggen? En hoe kan dit opgelost worden?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-10-08, 15:39
phone-caller phone-caller is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Heerlen
Berichten: 3
Standaard

Zit met hetzelfde probleem. Word er gek van. Als ik het verholpen heb hoor je het. Kun je me ook op de hoogte houden?
  #3  
Oud 04-10-08, 18:20
Rooligan's schermafbeelding
Rooligan Rooligan is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 28
Standaard

Dit heb ik ook sinds gisteren, sinds gisteren dus pas iPhone 3G gehad en daarvoor iPhone 2G zonder problemen.

Maar ook ik heb een Vodafone abo en een vriend van me heeft precies hetzelfde ook met Vodafone.

Vandaar net in een andere thread als als opmerking/vraag gepost of het dan niet zo kan zijn dat je Vodafone kunt laten weten dat je een iPhone hebt (of dus een SuperSim abo afsluiten) en dat ze op het netwerk wat aanpassingen kunnen doen...

Of zou het gewoon bij Vodafone en 3G liggen?

Rooligan
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met 3G netwerk (geen bereik) gunneh KPN 1 31-12-10 01:46
Problemen met sms'jes ontvangen van andere iPhone davidrotterdam iPhone algemeen 1 12-11-09 11:20
sms ontvangen en oproepen ontvangen gaat soms niet acxcis iPhone algemeen 8 10-11-09 14:54
Problemen met bereik en stealthsim Yaron Unlock [archief] 17 24-01-08 13:47
SMS ontvangen en Bel geluid problemen macthijn Unlock [archief] 6 06-11-07 23:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:30.