genius werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer al tijden mijn genius aan de praat te krijgen, maar op de één of andere manier lukt het bij mij niet. Als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
genius werkt niet
Ik probeer al tijden mijn genius aan de praat te krijgen, maar op de één of andere manier lukt het bij mij niet. Als ik op genius bijwerken klik, werkt itunes het wel bij, maar dit duurt nog niet eens 1 minuut. Ik heb vernomen dat het enkele uren moet duren als je een paar honderd nummers hebt. Als ik vervolgens een nummer afspeel en op het genius icoon druk, krijg ik de melding dat genius niet beschikbaar is voor dit nummer. Waar ligt dit aan? Hebben meerdere mensen dit probleem? Als ik naar de info van mijn nummers ga zijn slechts de ariets en de naam van het nummer ingevuld (niet bpm, jaar, nummer, etc.) Heeft het daar iets mee te maken?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Waar zit de knop 'GENIUS BIJWERKEN' in de itunes-store?(voor genius mixed) | reporterdavid | iTunes | 1 | 28-07-12 12:52 |
Genius gaat niet aan | jeffrey52 | iPad algemeen | 0 | 27-08-10 23:43 |
Genius voor apps werkt niet goed | jeffrey52 | iPhone Apps | 1 | 05-05-10 11:24 |
Windows: Genius niet beschikbaar | rikfrombelgium | iTunes | 1 | 08-10-08 10:13 |
Windows: Genius werkt niet !?! | dingemansje | iTunes | 2 | 30-09-08 17:05 |
|
|