Tekstberichten worden niet verzameld. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, via de zoek functie kom ik er niet uit. Maar heeft iemand het volgende probleem en een oplossing? Mij tekst berichten komen van 1 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tekstberichten worden niet verzameld.
Hallo, via de zoek functie kom ik er niet uit. Maar heeft iemand het volgende probleem en een oplossing?
Mij tekst berichten komen van 1 dezelfde persoon worden niet verzameld in 1 dialoog. Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zit je niet gewoon in de lijstweergave?
De SMS functie heeft 3 schermen: 1. Een lijst met alle SMS-jes, weergave ongeveer zoals mail. Als je daar op > Drukt, kom je op scherm 2 2. Het overzicht met bericht en reactie, het scherm dat jij bedoeld. 3. Weer na drukken op > Kom je in de contactgegevens etc. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe versie Viber (met tekstberichten) maar kort in Appstore?? | koekjedebij | iPhone Apps | 1 | 29-03-11 12:57 |
iPhone 3G: Kan niet met iphone gebeld worden ook niet na ultrasnow | vandenbossche | Unlock | 5 | 28-06-09 15:51 |
Tekstberichten ! | dendoor | Ringtones en Wallpapers | 5 | 25-03-08 22:09 |
|
|