//

iphone 3g blijft op ipwned staan

iphone 3g blijft op ipwned staan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) nadat ik gister de iphone heb uitgedaan krijg ik hem alleen nog aan door de power en home button tegelijk in te houden dan krijg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-10-08, 18:09
BP65 BP65 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 33
Standaard iphone 3g blijft op ipwned staan

nadat ik gister de iphone heb uitgedaan krijg ik hem alleen nog aan door de power en home button tegelijk in te houden dan krijg ik het scherm ipwned voor me en om de 10 minuten gaat die weer aan en uit heb de home button al een paar minuten ingehouden en allebei tegelijk etc. maar ik krijg hem niet meer naar de normale modus. iemand enig idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-10-08, 12:13
dekon dekon is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 29
Standaard

Ik zit net met hetzelfde probleem.Ik heb zowat alle trukjes die hier en op google te vinden waren toegepast zonder enig resultaat. Mijn iphone 3G is (was) een gejailbreakte 2.1 .Ik krijg hem zelfs niet meer gerestored met de orginele firmware in DFU mode omdat ik continue een 1604 error krijg en op mijn Iphone veel tekst veschijnt over "kernel" en "Panic:we are hanging here".
Ik begin hier zwaar het vermoeden te krijgen dat hij gebricked is en overweeg hem binnen te brengen bij apple voor repair.Hoeveel dit me zou kunnen kosten blijft mij ook een raadsel aangezien een 2 weken oude GEJAILBREAKTE iphone wss niet meer onder de garantie zal vallen.
  #3  
Oud 08-10-08, 12:42
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Probeer eens in DFU mode naar verschillende firmware versies te flashen, zoals 2.0 - 2.0.1 en 2.1. Probeer anders eens in recovery mode te herstellen.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #4  
Oud 08-10-08, 12:50
Jelke Jelke is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Groningen
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BP65 Bekijk bericht
nadat ik gister de iphone heb uitgedaan krijg ik hem alleen nog aan door de power en home button tegelijk in te houden dan krijg ik het scherm ipwned voor me en om de 10 minuten gaat die weer aan en uit heb de home button al een paar minuten ingehouden en allebei tegelijk etc. maar ik krijg hem niet meer naar de normale modus. iemand enig idee?
Als het scherm met Ipwned in beeld is, heb je dan al een de iphone aan de computer gehangen ? als het goed is geeft itunes dan aan iphone in recoverymode en vraag om te herstellen.
  #5  
Oud 08-10-08, 13:05
dekon dekon is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
Probeer eens in DFU mode naar verschillende firmware versies te flashen, zoals 2.0 - 2.0.1 en 2.1. Probeer anders eens in recovery mode te herstellen.
Had ik allemaal gedaan,zelfde uitkomst.
  #6  
Oud 08-10-08, 13:07
dekon dekon is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jelke Bekijk bericht
Als het scherm met Ipwned in beeld is, heb je dan al een de iphone aan de computer gehangen ? als het goed is geeft itunes dan aan iphone in recoverymode en vraag om te herstellen.
geeft ook error 1604 en "panic" sherm op mijn iphone.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 3g blijft op stekker itunes staan raytje18 iTunes 16 31-01-11 20:21
iphone 3g blijft in herstelmodus staan joeyy iPhone algemeen 12 17-08-10 22:29
Iphone blijft op 'unlocking' staan Graziella iPhone algemeen 4 03-06-10 17:23
iphone geblokkeerd, blijft op logo staan loeloesje Archief 3 10-11-09 19:39
Windows: Download Itunes op Iphone blijft staan! Stengsio iTunes 3 30-01-09 19:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:15.