iphone 3g blijft op stekker itunes staan discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb hier een iphone 3g van iemand die het niet meer doet .hij blijft op stekkertje itunes staan. Geprobeerd te herstellen maar dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3g blijft op stekker itunes staan
Hallo
ik heb hier een iphone 3g van iemand die het niet meer doet .hij blijft op stekkertje itunes staan. Geprobeerd te herstellen maar dat gaat niet zegt 1015 fout. ik weet niet wat voor software erop dtond. wie kan mij helpen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Andere PC proberen.
|
|
|||
|
|||
hebben we ook al geprobeerd..
niks werkt. |
|
|||
|
|||
Ireb lost de foutmelding 1015 op.
Download IReb en herstel je iphone via iTunes. Op het moment dat je de foutmelding krijgt start je Ireb en klik je op fix recovery loop of iets dergelijks. Anders zou je IReb moeten opstarten en de stappen uit voeren. Als je aan het einde v.d. rit een groen scherm krijgt moet je je iphone herstellen met een custom firmware. Succes! |
|
|||
|
|||
was ik ook al naar aan het zoeken ,maar waar haal ik ireb voor de mac vandaan.
|
|
|||
|
|||
heb ireb erop staan maar krijg het niet aan de praat.zijn er nog andere opties
|
|
||||
|
||||
Citaat:
The Ultimate Downgrade Tutorial
|
||||
|
||||
Download Tinyumbrella, sluit je iPhone aan en druk op de knop 'Exit Recovery'.
|
|
|||
|
|||
TU ook al geprobeerd reageert ook niet.
bedankt voor het meedenken. |
|
||||
|
||||
Is dit wat?
Ander topic op dit forum: http://forum.iculture.nl/f8/applicat...-1015-a-3.html Of dit How To: Fix iPhone 3G/3GS 1015 iTunes Restore Error |
|
|||
|
|||
Wie o wie kan mij verder helpen .
Hij doet helemaal niks. Van alles geprobeerd. Als ik hem herstel en hij is bijna klaar geeft i fout 1015 aan. Hij geeft ook niet aan wat voor firmware erop zit alles is leeg. |
|
|||
|
|||
Zit dus ook met dit probleem! Alleen met een 3GS!
Ik heb dit op Appletips.nl gevonden :Foutmeldingen tijdens het herstellen van een iDevice | Appletips Misschien werkt het bij jou wel? Ik krijg als ik TinyUmburella opstart deze melding: Don't restore your device! httpd (PID:30) must be killed. Ik heb geen idee hoe ik dit op moet lossen... |
|
||||
|
||||
Citaat:
TinyUmbrella Warning – Do Not Try Restoring Your Device | Iphone 4 Problems |
|
|||
|
|||
Citaat:
Thanks! Ben hem nu opnieuw aan het restoren dus hoop dat het werkt! |
|
|||
|
|||
Hellaas, is niet gelukt Fout: 1015
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3g blijft in herstelmodus staan | joeyy | iPhone algemeen | 12 | 17-08-10 22:29 |
Iphone blijft op 'unlocking' staan | Graziella | iPhone algemeen | 4 | 03-06-10 17:23 |
Windows: Download Itunes op Iphone blijft staan! | Stengsio | iTunes | 3 | 30-01-09 19:29 |
Aplle logo blijft erop staan, Itunes blokkeert | kwabje | Archief | 3 | 19-01-09 21:17 |
iphone 3g blijft op ipwned staan | BP65 | iPhone algemeen | 5 | 08-10-08 13:07 |
|
|