Orange actief, smsen werkt echter niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hej guys, Net de heugelijke update gedaan via iTunes, zodat ik nu ook kan bellen met een Orangesim in de iPhone 3G. Bellen en GPRS ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Orange actief, smsen werkt echter niet
Hej guys,
Net de heugelijke update gedaan via iTunes, zodat ik nu ook kan bellen met een Orangesim in de iPhone 3G. Bellen en GPRS gaat prima, smsen werkt niet. Ogenschijnlijk wordt het smsje gewoon verstuurd, deze komt echter nooit aan op de bestemming. Ik heb via die *5005*7672*+31628500561# geprobeerd dit in te stellen. Ik krijg dan de melding: Setting succeeded Service Center Address No Address Als ik vervolgens de 'check' doe met *5005*7672# krijg ik de melding: Error performing request Unknown Error SMSjes versturen lukt dus niet, ontvangen echter wel. Iemand enig idee? thx. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMSen werkt af en toe ? | seantjuh | iPhone algemeen | 14 | 01-09-09 17:47 |
Orange World proxy.pac werkt niet? | Dutch_Razor | Overige providers Nederland | 3 | 24-07-08 00:27 |
Orange GPRS/EDGE werkt niet ! | Grample | Overige providers Nederland | 20 | 13-02-08 16:32 |
Orange GPRS werkt niet op iPhone 02 1.1.2 | TijmenKielen | Unlock [archief] | 4 | 12-02-08 00:22 |
Orange Iphone 1.1.3. official unlock werkt niet | kastelep | Archief | 5 | 28-01-08 14:44 |
|
|