telefoon toetsenbord vast en vraagje discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds een dag staat mijn toetenbord helemaal vast en ook de knoppen van favoriet contacks enz. Heb hem al 100 x uitgezet samen met de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
telefoon toetsenbord vast en vraagje
sinds een dag staat mijn toetenbord helemaal vast en ook de knoppen van favoriet contacks enz.
Heb hem al 100 x uitgezet samen met de menu knop tegelijk maar niets. Ik heb toen ik hem kocht een versie van msn gehad waar ik gelijk foto's mee kon versturen als ik met iemand op msn zat wie weet waar die te krijgen/koop is en hoe die versie heet? gr janet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
heb je kate geinstaleerd via cydia?
gooi die eraf
|
|||
|
|||
ja dat was het dank je wel truckker
|
|
|||
|
|||
nu nog iemand toevallig de naam van die msn programma?
|
|
||||
|
||||
Idd, kate veroorzaakte weken geleden ook bij dezelfde probleem.. En volgens mij zocht je agile messenger..
|
|
||||
|
||||
Of Palringo of Fring.
|
|
|||
|
|||
dank je MAAR WAAR KAN ik die vinden via installer of via cydia met zoeken kom ik ze bij geen van beide tegen
gr janet |
|
|||
|
|||
fring en paleingo staan in de appstore.
|
|
|||
|
|||
Hey hoi, hoe verwijder ik kate?? heb nog niet zoveel ervaring hiermee, maar zoals het nu beschreven staat, lijkt dit ook mijn probleem. Ik heb alleen geen idee hoe ik app's verwijder
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
iPhone: Help! Telefoon zit vast. | kanters | Jailbreak | 11 | 22-05-10 11:59 |
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast | JosephTekort | iPhone algemeen | 5 | 21-05-10 15:33 |
telefoon slaat vast | madrettor | Jailbreak apps en thema's | 2 | 28-01-10 23:02 |
toetsenbord telefoon doet het niet | sarsefras | iPhone algemeen | 6 | 04-07-08 18:23 |
|
|