Verlichting scherm lekt door aan zijkant, algemeen probleem? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) *vraagt het nog een keer lief Hoelang hadden jullie je iPhone al toen je het probleem bij T-Mobile aangaf?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
*vraagt het nog een keer lief
Hoelang hadden jullie je iPhone al toen je het probleem bij T-Mobile aangaf? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Zucht... een diepe diepe zucht...
Wat is solid vision voor een bedrijf. Heb dus m'n eerste iPhone toegestuurt voor reparatie en kreeg 10 dagen later een kapotte iPhone terug licht dat doorlekt aan de zijkant. Die dus opgestuurd en weer een nieuwe terug en je raad het nooit weer mankeert er weer wat (de headjack van de iPhone registreert geen inputs bv. m'n stem, opnemen van binnenkomend gesprek, etc.) Plus dat er bij de volume knop langs het scherm weer lichtjes licht doorlekt. Volgens mij stuurt solid vision gewoon kapotte iPhone's terug en hoopt het bedrijf de klant zo moe te krijgen dat hij/zij de kapotte iPhone maar houd... |
|
|||
|
|||
Citaat:
quality control hebben ze volgens mij nooit van gehoord bij Apple. komende dinsdag maar weer naar Solid Vision en weer wegbrengen. |
|
||||
|
||||
Ik heb het ook merk ik nu Met mijn iPhone die ik 1 week geleden van Pro-Assist heb gekregen
|
Labels |
lekt, licht, scherm, stof |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Volume knop aan de zijkant heeft problemen | Kersentaart | iPhone algemeen | 0 | 25-08-09 00:06 |
Iphone 3G vlekje aan de zijkant | brotherlouie98 | iPhone algemeen | 5 | 08-01-09 13:08 |
Verlichting iPhone gaat niet aan ?? | Vizual | iPhone algemeen | 2 | 15-12-08 21:55 |
volumeknop en stilknop aan de zijkant werken niet meer... | vy_k | Unlock [archief] | 7 | 14-04-08 00:22 |
|
|